d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Okey Pari Kysymyst. > '' Df Acces ''`??
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 4 2012 05:43am
...muuten onks tääl ketää joka ois saanu ton df accessin tol 1250fgn "myymisel"?
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Jun 4 2012 06:10am
Quote (theprinceofsmooth @ 4 Jun 2012 14:43)
...muuten onks tääl ketää joka ois saanu ton df accessin tol 1250fgn "myymisel"?


Ite taisin päästä.

This post was edited by Swash on Jun 4 2012 06:10am
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 4 2012 06:31am
Quote (Swash @ 4 Jun 2012 15:10)
Ite taisin päästä.



Cool =)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 4 2012 02:15pm
Kelasin jos donois 10k montakohan tähtee sais.. ärsyttävää vaan ku noi tiedot on salaisia...
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jun 4 2012 05:18pm
Nauroin batin posteille kyllä.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 5 2012 05:10am
voikohan joku muu don8 toisen puolest?

Quote (A2K @ 5 Jun 2012 14:15)
voi. ja itekki sain ekalla aikanaan.


jos noista on kysyttävää, niin olin ton DFM-topici medinä jonkun aikaa ja vieläkin hoidan jos tarvetta on. Eli PM mulle jos haluaa kysyä jotai. Takaan et tulee oikea vastaus sääntöjen puitteissa.

edit: vastaan ku kerkeen, eli ei välttämättä heti.


ty b)

This post was edited by theprinceofsmooth on Jun 5 2012 05:22am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 5 2012 05:15am
Quote (theprinceofsmooth @ 5 Jun 2012 14:10)
voikohan joku muu don8 toisen puolest?


voi. ja itekki sain ekalla aikanaan.


jos noista on kysyttävää, niin olin ton DFM-topici medinä jonkun aikaa ja vieläkin hoidan jos tarvetta on. Eli PM mulle jos haluaa kysyä jotai. Takaan et tulee oikea vastaus sääntöjen puitteissa.

edit: vastaan ku kerkeen, eli ei välttämättä heti.

This post was edited by A2K on Jun 5 2012 05:16am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 5 2012 05:17am
ite donasin sen 1.25k tjsp ja pääsin ensimmäisellä kerralla, ehkä siks myös että tunnen monia trusted/medejä ja moni on mulle hyviä kavereita :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll