Quote (theprinceofsmooth @ 5 Jun 2012 14:10)
voikohan joku muu don8 toisen puolest?
voi. ja itekki sain ekalla aikanaan.
jos noista on kysyttävää, niin olin ton DFM-topici medinä jonkun aikaa ja vieläkin hoidan jos tarvetta on. Eli PM mulle jos haluaa kysyä jotai. Takaan et tulee oikea vastaus sääntöjen puitteissa.
edit: vastaan ku kerkeen, eli ei välttämättä heti.
This post was edited by A2K on Jun 5 2012 05:16am