d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev13456722Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 7 2012 12:28am
Quote (Grandy @ Jul 6 2012 11:01pm)
tietääkö kukaan samantyylisii leffoi kui esim. The Condemned, The Hunger Games ?
eli missä ihmiset joutuu johonkin ''peliin'' ?


Series 7: The Contenders, Turkey Shoot, Punishment Park, The Running Man, Gamer, Battle Royale II
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 7 2012 02:11am
Luetteleppa bebeb jotai hyviä mindfuck-leffoja, ei mielellään mitään indie/underground/taiteellisia. En jaksa pistää listaa mitä oon nähnyt ku kyllä sä jotai uutta varmasti osaat heittää..
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 7 2012 02:37am
Quote (Lakana @ Jul 7 2012 10:11am)
Luetteleppa bebeb jotai hyviä mindfuck-leffoja, ei mielellään mitään indie/underground/taiteellisia. En jaksa pistää listaa mitä oon nähnyt ku kyllä sä jotai uutta varmasti osaat heittää..


En tiiä mihin vedät ugn ja taiteellisuuden rajan tai onko jotain haetko jotain tietynlaista maindfakkia, mutta ootkos nähny nää esim?

Videodrome
Donnie Darko
The Quiet Earth
Oldboy
The Brothersome Man
Existenz
Cube

This post was edited by BebebBurns on Jul 7 2012 02:38am
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jul 7 2012 02:43am
cube trilogia <3

Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 7 2012 02:49am
Quote (BebebBurns @ Jul 7 2012 10:37am)
En tiiä mihin vedät ugn ja taiteellisuuden rajan tai onko jotain haetko jotain tietynlaista maindfakkia, mutta ootkos nähny nää esim?

Videodrome
Donnie Darko
The Quiet Earth
Oldboy
The Brothersome Man
Existenz
Cube


Ainoostaan donnien nähny noista ja se on kyl yks parhaista leffoista mitä tiedän :) loput laitan muistiin
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jul 7 2012 04:34am
Quote (BebebBurns @ Jul 7 2012 09:28am)
Series 7: The Contenders, Turkey Shoot, Punishment Park, The Running Man, Gamer, Battle Royale II


kiitoksia nyt riittää koko päiväks hyvää katsomista =)
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Jul 10 2012 03:45pm
Terve, ajattelin "vuokrata" jonkun leffan ehdotuksia? Joku mikä sopis mun kaltaselle katsojalle :evil:

Jos ei, katon The Hunger Games
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jul 10 2012 03:49pm
Quote (AnnanKaikkiiTurpaan @ 10 Jul 2012 23:45)
Terve, ajattelin "vuokrata" jonkun leffan ehdotuksia? Joku mikä sopis mun kaltaselle katsojalle :evil:

Jos ei, katon The Hunger Games


the hunger games on aivan uskomattoman paska
jos katot läpäl nii se ei oo nii huono
jenkkilä versio battle royalista k13 <-- kertoo leffasta tarpeeks
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 11 2012 06:14am
KUTE ARVATA SAATTAA.... IRON SKY O VITU PASKA LEFFA....
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 11 2012 06:16am
Quote (KUF @ 11 Jul 2012 15:14)
KUTE ARVATA SAATTAA.... IRON SKY O VITU PASKA LEFFA....

millä perustein
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456722Next
Add Reply New Topic New Poll