Quote (wani @ 31 May 2012 13:06)
RZi ja arvonpenaali ette tiedäkkää kuinka yleisiä nää on mitä näil jannuil tääl on, suomenmaassa on TODELLA paljon mielenterveys potilaita. Voit saada liika kahvin juonnista paniikkihäiriön esim
2/3 maailman väestä omaa jonkin mielenterveydellisen ongelman.
Quote (arvonpenaali @ 31 May 2012 12:11)
Koskaan kuullut yhdyssanoista? Mielen_terveys_keskus. Jumalauta, kun ei osaa nykynuoriso enää mitään.

Mitä sä rageet? Kirjotin erikseen jotta tulis asia selväks. En sanois itteeni "nykynuorisoks"
Etkai tarkoita henkilökohtaisesti? Eli personal flame?
Quote (Grandy @ 31 May 2012 12:55)
eikös sitä sanota mty? mielenterveysyksikkö?
vai onks noi eri paikkoi ite just ainakin tulin mty yystä.
ja adhd löytyy mut nuorena todettu

Joo se vähä riippuu. Toisilla se on yksikkö. Meil se o keskus. Löytyy lisäks viel mtt. Mikä o -toimisto.

kait niil joku ero on. Mut en tiiä varmuudel