d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Adhd Potilaat Hoi
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 31 2012 04:06am
RZi ja arvonpenaali ette tiedäkkää kuinka yleisiä nää on mitä näil jannuil tääl on, suomenmaassa on TODELLA paljon mielenterveys potilaita. Voit saada liika kahvin juonnista paniikkihäiriön esim
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 31 2012 04:51am
Quote (wani @ 31 May 2012 13:06)
RZi ja arvonpenaali ette tiedäkkää kuinka yleisiä nää on mitä näil jannuil tääl on, suomenmaassa on TODELLA paljon mielenterveys potilaita. Voit saada liika kahvin juonnista paniikkihäiriön esim


2/3 maailman väestä omaa jonkin mielenterveydellisen ongelman.

Quote (arvonpenaali @ 31 May 2012 12:11)
Koskaan kuullut yhdyssanoista? Mielen_terveys_keskus. Jumalauta, kun ei osaa nykynuoriso enää mitään. :mad:


Mitä sä rageet? Kirjotin erikseen jotta tulis asia selväks. En sanois itteeni "nykynuorisoks"
Etkai tarkoita henkilökohtaisesti? Eli personal flame?

Quote (Grandy @ 31 May 2012 12:55)
eikös sitä sanota mty? mielenterveysyksikkö?
vai onks noi eri paikkoi ite just ainakin tulin mty yystä.
ja adhd löytyy mut nuorena todettu :)


Joo se vähä riippuu. Toisilla se on yksikkö. Meil se o keskus. Löytyy lisäks viel mtt. Mikä o -toimisto. :wacko:
kait niil joku ero on. Mut en tiiä varmuudel
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 31 2012 01:25pm
Quote (MukavaSamu @ May 30 2012 02:12pm)
Kyl mä sellasen otan vaan jos toi ADHD on. Oon kyl ala- ja ylä-asteesta asti melko varmaks tienny, että mulla on ADHD
Olis kiva saada jostain tota lääkeamfetamiinia et nään millanen vaikutus sillä on, että haenko sit sen respan.


et sä sillä kovinkaa kuoseihi pääse.
vedät purkillisen ja koita tulla takasi tänne
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 31 2012 03:58pm
Quote (MukavaSamu @ 30 May 2012 15:12)
Kyl mä sellasen otan vaan jos toi ADHD on. Oon kyl ala- ja ylä-asteesta asti melko varmaks tienny, että mulla on ADHD
Olis kiva saada jostain tota lääkeamfetamiinia et nään millanen vaikutus sillä on, että haenko sit sen respan.


Ei ne amfetamiinia siihe anna

serkulla ADHD ja jotain sinisiipikkupillerei sille tyrkytettiin

E: en jaksanu lukee koko topicii läpi koska kusihätä :lol:

This post was edited by kyny91 on May 31 2012 03:58pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 31 2012 04:57pm
Quote (xFK @ May 31 2012 08:25pm)
et sä sillä kovinkaa kuoseihi pääse.
vedät purkillisen ja koita tulla takasi tänne


no voi helvetti no shit sherlock? lääkeamfetamiini ei toimi niillä joilla on ADHD(voin olla väärässä), ja koska epäilen kyseisen
sairauden omaavani, siksi haluan niitä. ne ei toimi millään vauhtitavalla, vaan rauhottas mun ajatukset ja jalat.

Quote (kyny91 @ May 31 2012 10:58pm)
Ei ne amfetamiinia siihe anna

serkulla ADHD ja jotain sinisiipikkupillerei sille tyrkytettiin

E: en jaksanu lukee koko topicii läpi koska kusihätä :lol:


Lääkeamfetamiini = Metyylifenidaatti = Ritalin / Concerta ja muut.

This post was edited by MukavaSamu on May 31 2012 04:58pm
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 31 2012 04:58pm
Quote (MukavaSamu @ 31 May 2012 22:57)
no voi helvetti no shit sherlock? lääkeamfetamiini ei toimi niillä joilla on ADHD(voin olla väärässä), ja koska epäilen kyseisen
sairauden omaavani, siksi haluan niitä. ne ei toimi millään vauhtitavalla, vaan rauhottas mun ajatukset ja jalat.


JEP, CONCERTAT EIVÄT TOIMI IHMISILLÄ JOILLA ON ADHD, SIT JOS SINULLA EI OLE ADHD CONCERTAT TOIMII KUIN PIRI, LEUKA LONKSUU JA JUTTU LENTÄÄ


JA SUU ON KUIVA :mad:

This post was edited by wani on May 31 2012 04:59pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 31 2012 05:13pm
Quote (wani @ May 31 2012 11:58pm)
JEP, CONCERTAT EIVÄT TOIMI IHMISILLÄ JOILLA ON ADHD, SIT JOS SINULLA EI OLE ADHD CONCERTAT TOIMII KUIN PIRI, LEUKA LONKSUU JA JUTTU LENTÄÄ


JA SUU ON KUIVA  :mad:


onko omakohtasia kokemuksia :D ?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 31 2012 05:14pm
Quote (MukavaSamu @ 31 May 2012 23:13)
onko omakohtasia kokemuksia :D ?


:rolleyes:
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 31 2012 05:40pm
Quote (wani @ Jun 1 2012 01:14am)
:rolleyes:


Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 4 2012 05:19am
:drool:
Go Back To Suomi Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll