Quote (Rzi @ 27 May 2012 00:32)
ihme ryönääjiä täällä
No älä, yritin sentään ensimmäisellä postillani jonkunlaisen tason pitää threadissa.
Quote (Evest89 @ 26 May 2012 23:17)
Tämmösen löysin just äsken..
http://img841.imageshack.us/img841/3767/helmettti.png
Edit: Katoin et halvimmat saman tasoset myydään joku 10mil

Ei vitalityä, ei socettia.
En equippaisi/10
t. wizard
Jos tuosta repäiset 10 miljoonaa suosittelen tekemään lottoa.