[QUOTE=Ankeli,May 16 2012 12:30am]Ragesta päätelle iha hyvä etten alottanu tänää.
[QUOTE=Ankeli,14 May 2012 19:25]Huomen tulee mut alotan mättää vast paripv pääst.[/QUOTE
Tälläst se o ku perus jenkki ryhtyy äxönii
http://www.youtube.com/watch?v=GsqUZkmO-zk[/QUOTE]
tein to video sit löin bentsot suonee ja rauhotuin. nyt pelasin bolo 5h, mutta mites kävi? servut varmaa hajos TAAS