Quote (Artus @ 16 May 2012 11:40)
I say
Your reply
I'm one flame away from a warn?
T4I
I say: Yes
Quote (Affii @ 16 May 2012 11:53)
rauhotuha mise
Huh? o.O
Quote (tinblo @ 16 May 2012 13:16)
Just fixing a few mistakes. Last one made me lol and you even typed it right

Hehee kiitos kiitos!
Quote (EasyCoolWin @ 16 May 2012 17:42)
Loputonta e-pätemistä....
Hei siellä! pidätkö lihapullista? Onko suomen jääkiekkojoukkue sinustakin hirveän huono?
Hei täälä! En pitää lihapullista

On huono jääpelijoukko

Quote (xFK @ 16 May 2012 22:05)
Väärä foorumi pitäskö mätkiä pari tuntia?
Ei? Minä olen oikealla forumilla

Quote (Solidium @ 16 May 2012 22:39)
-Kokoo koko kokko.
-Epäjärjestelmällistämättömyydellään
-Lolz
Sijamuodot:
Päätteet: Yksikkö, Monikko
Nominatiivi -- Käsi, Kädet
Genetiivi ---- Käden, Käsien
Akkusatiivi -- Käsi/käden, Kädet
Partitiivi ---- Kättä, Käsiä
Essiivi ------ Kätenä, Käsinä
Translatiivi - Kädeksi, Käsiksi
Sisäpaikallissijat:
Inessiivi --- Kädessä, Käsissä
Elatiivi ---- Kädestä, Käsistä
Illatiivi ---- Käteen, Käsiin
Ulkopaikallissijat:
Adessiivi -- Kädellä, Käsillä
Ablatiivi -- Kädeltä, Käsiltä
Allatiivi --- Kädelle, Käsille
Muut:
Abessiivi --- Kättä, Käsittä
Komitatiivi -- Käsineen, Käsineen
Instruktiivi - Käsin, Käsin
What is this
?
Quote (MukavaSamu @ 17 May 2012 01:10)
Kokoo kokoon koko kokko. Siinä on jo vähän haastetta.
O_______________________O
Quote (Finnish @ 17 May 2012 14:01)

juhannus tulee nii tarviiki kokon
Juhannus on juhla suomenmaassa?