Quote (Hagerty @ May 14 2012 06:22pm)
En kyl osaa vastata

periaatteessa kyllä, eihän se kokeileminen mitään haittaa, ainakin multa kysy ennen asennusta että ACTIVATE or I HAVE ALREADY ACTIVATED.. Niin sillä ei oo merkitystä kummasta painaa kun se asentaa sen joka tapauksessa, tuo heittää vaan blizzun sivuille jossa voit aktivoida koodia vastaan.. en sitten tiiä tarviiko sitä aktivoida kun asennat levyltä. Periaatteessa joudut menee joka tapauksessa blizzun sivulle kun blizzardin tunnuksillahan sinne kirjaudut, niin kai joudut sen aktivoimaan sieltäkin???
Ai kappas :p, pitääpä kokeilla, thänks.
Pitääpä kattella joku elokuva odotellessa varmaan.
This post was edited by BebebBurns on May 14 2012 10:33am