d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 13 Tuntia
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 10:12am
Quote (Affii @ May 14 2012 04:10pm)
ottavat viel turpaan


muutan norjaan jos näin tapahtuu
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 10:22am
Quote (BebebBurns @ 14 May 2012 19:04)
Nosiis, 00:01 alkaa myynti GameStopissa, saa sähdä kuinka nopeasti saa ostettua/ajeskeltua himaan. Vai voiko ennakkoasentaa vaikkei ole ostanut diginä?


En kyl osaa vastata :o periaatteessa kyllä, eihän se kokeileminen mitään haittaa, ainakin multa kysy ennen asennusta että ACTIVATE or I HAVE ALREADY ACTIVATED.. Niin sillä ei oo merkitystä kummasta painaa kun se asentaa sen joka tapauksessa, tuo heittää vaan blizzun sivuille jossa voit aktivoida koodia vastaan.. en sitten tiiä tarviiko sitä aktivoida kun asennat levyltä. Periaatteessa joudut menee joka tapauksessa blizzun sivulle kun blizzardin tunnuksillahan sinne kirjaudut, niin kai joudut sen aktivoimaan sieltäkin???
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 14 2012 10:25am
Huomen tulee mut alotan mättää vast paripv pääst.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 10:25am
Niin koskas servut aukee suomen aikaa?
Member
Posts: 6,043
Joined: Apr 4 2006
Gold: 361.72
May 14 2012 10:25am
Quote (Iceheart @ 14 May 2012 19:25)
Niin koskas servut aukee suomen aikaa?

yheltä yöllä imo

info http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3888532506

This post was edited by head2 on May 14 2012 10:26am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 14 2012 10:26am
Quote (Onesy @ 14 May 2012 15:05)
rapiat 9h ja sitte paikalliseen D3 keskiyön myyntiin  :banana:

edit: Onko kellään mitää käryä et miten tos pääsee Hc, koska ensin pitää ainakin vetää softissa tietty määrä leveleita tai jotain, valaiskaa minua?


varmaan just sen takia ettei kaikki softit tule sinne hc puolelle WINQ WONQ
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 14 2012 10:31am
Quote (Iceheart @ May 14 2012 06:12pm)
muutan norjaan jos näin tapahtuu


muistaha lähettää postikortti sitten todisteeksi
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 14 2012 10:32am
Quote (Rocko @ 14 May 2012 19:26)
varmaan just sen takia ettei kaikki softit tule sinne hc puolelle WINQ WONQ


kuulin et DIII olis sellane peli et siinä kuollaa väkisinki muutaman kerran

onnee sinne HC puolelle siis :)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 10:32am
Quote (Hagerty @ May 14 2012 06:22pm)
En kyl osaa vastata :o periaatteessa kyllä, eihän se kokeileminen mitään haittaa, ainakin multa kysy ennen asennusta että ACTIVATE  or  I HAVE ALREADY ACTIVATED.. Niin sillä ei oo merkitystä kummasta painaa kun se asentaa sen joka tapauksessa, tuo heittää vaan blizzun sivuille jossa voit aktivoida koodia vastaan.. en sitten tiiä tarviiko sitä aktivoida kun asennat levyltä. Periaatteessa joudut menee joka tapauksessa blizzun sivulle kun blizzardin tunnuksillahan sinne kirjaudut, niin kai joudut sen aktivoimaan sieltäkin???


Ai kappas :p, pitääpä kokeilla, thänks.
Pitääpä kattella joku elokuva odotellessa varmaan.

This post was edited by BebebBurns on May 14 2012 10:33am
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 10:33am
Quote (Rocko @ 14 May 2012 19:26)
varmaan just sen takia ettei kaikki softit tule sinne hc puolelle WINQ WONQ


Jos softis vaaditaan se lvl 9 että pääsee hc:hen niin kuka muukaan sinne sitten pääsis?
Go Back To Suomi Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll