Quote (Rzi @ Apr 26 2012 05:26pm)
vituttaa nuo paskat autot jotka rämisee menemää pitkin kyliä päivät pitkät
tuataniin, eihän kisoihin tehty auto rämise, että se on eristetty ettei turhaa kolinaa tuu..
eri asia on sitte nua teini corollat johon on laitettu 59 tuumanen basswarrior huutamaan ja bassot täysille.
se kyllä on perseen kuuloosta, ku ne sitä huudattaa sitte esson pihas..