Quote (Give @ Jul 22 2012 08:21pm)
Tykkäsin enemmä gw1:stä ja pvp ei oo viel ainakaa positiivisesti yllättäny..
Alko jo itessään häiritsemään se kun tuohon ruutuun on tungettu kaiken maailman turhaa paskaa mitä yleensä nois perus WoW -tyylisissä peleissä on (ei niissä niinkää vikaa ole mutta alkuperäinen Guild Wars oli hyvä koska mitään ylimäärästä paskaa ei ruudulla näkynyt)
Sanotaanko näin näppituntumalta et GW2 on ehkä mennyt hieman mainstreamin puolelle (sillon kun 1 tuli ja lisäosat nii WoW oli kovempi peli ja pelaajia ei niinkään hirveästi ollut) mut nykyään joka vitun ikinen netti streamaaja ja nykyjonne hehkuttaa GW2 :/
HALUAN VANHAN KUNNON GUILD WARSIN TAKAISIN!!
