d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Guild Wars 2 > Kiinnosted?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 21 2012 03:00pm
Kai se tulloo tilattua kun nuo aikasemmatkin Guild Warsit löytyy, katoin jtn HD streamia warrior pvp ja näyttää kyllä aika paskalta verrattuna kuinka vitun awesome alkuperäisen Guild Warsin PvP oli. :(

Tuntuu ku noi graffatki olis viel paskemmat... mut kai se on pakko testailla tämäkin.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jul 22 2012 02:21pm
Quote (Rumilus @ 22 Jul 2012 00:00)
Kai se tulloo tilattua kun nuo aikasemmatkin Guild Warsit löytyy, katoin jtn HD streamia warrior pvp ja näyttää kyllä aika paskalta verrattuna kuinka vitun awesome alkuperäisen Guild Warsin PvP oli. :(

Tuntuu ku noi graffatki olis viel paskemmat... mut kai se on pakko testailla tämäkin.


Tykkäsin enemmä gw1:stä ja pvp ei oo viel ainakaa positiivisesti yllättäny..
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 22 2012 03:18pm
Quote (Give @ Jul 22 2012 08:21pm)
Tykkäsin enemmä gw1:stä ja pvp ei oo viel ainakaa positiivisesti yllättäny..


Alko jo itessään häiritsemään se kun tuohon ruutuun on tungettu kaiken maailman turhaa paskaa mitä yleensä nois perus WoW -tyylisissä peleissä on (ei niissä niinkää vikaa ole mutta alkuperäinen Guild Wars oli hyvä koska mitään ylimäärästä paskaa ei ruudulla näkynyt)

Sanotaanko näin näppituntumalta et GW2 on ehkä mennyt hieman mainstreamin puolelle (sillon kun 1 tuli ja lisäosat nii WoW oli kovempi peli ja pelaajia ei niinkään hirveästi ollut) mut nykyään joka vitun ikinen netti streamaaja ja nykyjonne hehkuttaa GW2 :/

HALUAN VANHAN KUNNON GUILD WARSIN TAKAISIN!! :(
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jul 22 2012 07:12pm
Quote (Rumilus @ 23 Jul 2012 00:18)
Alko jo itessään häiritsemään se kun tuohon ruutuun on tungettu kaiken maailman turhaa paskaa mitä yleensä nois perus WoW -tyylisissä peleissä on (ei niissä niinkää vikaa ole mutta alkuperäinen Guild Wars oli hyvä koska mitään ylimäärästä paskaa ei ruudulla näkynyt)

Sanotaanko näin näppituntumalta et GW2 on ehkä mennyt hieman mainstreamin puolelle (sillon kun 1 tuli ja lisäosat nii WoW oli kovempi peli ja pelaajia ei niinkään hirveästi ollut) mut nykyään joka vitun ikinen netti streamaaja ja nykyjonne hehkuttaa GW2 :/

HALUAN VANHAN KUNNON GUILD WARSIN TAKAISIN!! :(


Alkuun olin pettyny toho skillbar-hommaan, mut nyt se alkaa tuntuu jo aika luontevalta. Olisin silti kaivannu että ois pitäny pelin melkee samana ku gw1, oisivat vaikka pyöritelleet siihe lisäosia mielummin.. ps. Minning gathering ym. on nii mainstreamia että oikeen hävettää ja storyline (ainaki humanilla ) on melkosen tylsä ollu tähän mennessä..
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jul 31 2012 03:54am
25 päivää

Vähä pelottaa että ku tätä on nii kaua odottanu että jossain vaiheessa huomaa että tää on järkyttävä pettymys, jossai hi-endissä se saattaa iskeä koska peliä on ainakin skillien osalta pelkistetty nii saatanasti että farmaaminen saattaa olla liianki hahmokohtaista ... Mut luotan Anetin suunnittelijoihin, ei niillä oo varaa ryssiä
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 31 2012 08:19am
Jep jep ei muuta ku keräileen kiltalaisii! ;3
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll