Quote (Pinkku @ May 11 2012 11:44am)
onko tossa samallaista create game systeemiä johon mahtuu X pelaajaa kuten d2? kuulin että 4 pelaajaa per peli ?
Betassa tais joinata satunnaiseen peliin ja pelit jaoteltu hostin valitsemaan tehtävään. Hostattu peli tais olla lähtökohtaisesti private ja pystyi muuttamaan julkiseksi, privatena sitten kannattaa jotenkin kutsua kamut peliin. 4 joo.
This post was edited by BebebBurns on May 11 2012 04:26am