d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Asiaa > Joo
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,832
Joined: Apr 3 2008
Gold: 0.60
May 11 2012 03:40am
Vitu nörtit opetelkaa pelaa ja menkää töihi
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 11 2012 03:44am
onko tossa samallaista create game systeemiä johon mahtuu X pelaajaa kuten d2? kuulin että 4 pelaajaa per peli ?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 11 2012 04:26am
Quote (Pinkku @ May 11 2012 11:44am)
onko tossa samallaista create game systeemiä johon mahtuu X pelaajaa kuten d2? kuulin että 4 pelaajaa per peli ?


Betassa tais joinata satunnaiseen peliin ja pelit jaoteltu hostin valitsemaan tehtävään. Hostattu peli tais olla lähtökohtaisesti private ja pystyi muuttamaan julkiseksi, privatena sitten kannattaa jotenkin kutsua kamut peliin. 4 joo.

This post was edited by BebebBurns on May 11 2012 04:26am
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 11 2012 07:39am
Quote (Maggie @ May 11 2012 09:40am)
Vitu nörtit opetelkaa pelaa ja menkää töihi


kai sä alotat heti 00:01
Member
Posts: 2,832
Joined: Apr 3 2008
Gold: 0.60
May 13 2012 09:00am
Quote (Iceheart @ 11 May 2012 14:39)
kai sä alotat heti 00:01


Siis ei pysty, pakko mennä töihi :D
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 13 2012 09:18am
Quote (Maggie @ May 13 2012 03:00pm)
Siis ei pysty, pakko mennä töihi :D


:D
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 13 2012 12:07pm


MUN SUPERJUOKSUSOFTI PORUKKAAN MAHTUU VIEL, OTTAKEE YHTEYT

This post was edited by Iceheart on May 13 2012 12:07pm
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 13 2012 12:49pm
One#2488

Ei taida aamulla keretä pelaileen mutta illallatralalallaalala.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 13 2012 01:28pm
Quote (HardyTarget @ May 13 2012 06:49pm)
One#2488

Ei taida aamulla keretä pelaileen mutta illallatralalallaalala.


juu mä alotan keskiyöl ja lopetan varmaa ens yönä joskus.. et jossei muut kestä nii oon pelailemas =P
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll