d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Keksintöjä Joita Odottelet
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
Apr 26 2012 06:31am
Quote (aoc_2 @ Apr 19 2012 04:38pm)
sillasen , että asioihin voisi soittaa..


jep.
itellä aina puhelin häviksis jos ite vois soittaa siihen sitte jollaki vempeleellä mikä olis 50m2 x 50m2 nii ei varmasti häviäis mihinkää
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 26 2012 07:33am
Quote (xFK @ Apr 26 2012 02:31pm)
jep.
itellä aina puhelin häviksis jos ite vois soittaa siihen sitte jollaki vempeleellä mikä olis 50m2 x 50m2 nii ei varmasti häviäis mihinkää


onhan semmosia tarrapaikantimia kai jo
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Apr 26 2012 12:47pm
Quote (xFK @ 26 Apr 2012 14:31)
jep.
itellä aina puhelin häviksis jos ite vois soittaa siihen sitte jollaki vempeleellä mikä olis 50m2 x 50m2 nii ei varmasti häviäis mihinkää


älypuhelimet voi paikantaa tietokoneen avulla. ns etäkäyttää
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll