d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev13456729Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 12 2011 03:27pm
Quote (sevlo @ 12 Dec 2011 21:00)
Et sä lenkkeilyllä jalkoja pidä kasassa. Kyykky treenaa keskivartaloa paremmin kuin rutistukset.

Sitäpaitsi, suuret lihasryhmät kuten jalat stimuloivat kasvuhormonin eritystä, joka taas vaikuttaa myös ylävartalon kasvuun. Tätä ei moni tiedä.


Ugh, no pitää suunnitella sit tarkemmin torstai + perjantai. :mellow:
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Dec 13 2011 08:56am
Quote (Give @ 11 Dec 2011 22:15)
Ajattelin kokeilla uutta rääkkäystä ensviikolla, torstai perjantai pitäs viel suunnitella.

Maanantai (6 toistoa)

3 Ylätalja
3 Alatalja
3 Hauis
4 Vatsarutistus (10toistoa)
4 Selkä (10toistoa)
3 Kyljet
2 Leuanveto niskanpuolelle leveellä otteella

Tiistai (6 toistoa)

4 Penkkipunnerrus
4 Pystypunnerrus
3 Kulmasoutu
3 Takaolkapääsoutu
3 Ojentajat
4 Rintalihakset

Torstai-perjantai sit varmaa lisää selkii,vatsoi, mavee, vipareita ym. yläkroppaa, jalkojen reenauksen vaihan lenkkeilyyn. :)

Mitä mieltä ootte??


smells like kolmio.. :D RHP !
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 13 2011 09:02am
mun treeniin kuuluu pelkkä pena ja ruipelot jotka on laitettu käsistä roikkumaa katonrajaa

katonrajaa :evil:
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Dec 16 2011 10:11am
tänää oli
perhosii
haukka
ojentajat
dippei
vinopenkki
olkapäät

kait jotai muutaki mut en muista.. lopuks juoksin matol 15min
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Dec 16 2011 02:40pm
tulin just puntilt ja ny on vasen käsi kipee.

ISO t4i
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Dec 16 2011 02:54pm
Quote (Artus @ 16 Dec 2011 22:40)
tulin just puntilt ja ny on vasen käsi kipee.

ISO t4i


:( olen lievästi kateellinen. Piti mennä puntille mut masentaa valmiiks ku tulee parin viikon tauko, niin en menny.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Dec 16 2011 02:57pm
Quote (Tricktrick @ 16 Dec 2011 22:54)
:( olen lievästi kateellinen. Piti mennä puntille mut masentaa valmiiks ku tulee parin viikon tauko, niin en menny.


mul on oikeet syyt aika vähis miksen kävis puntil kun sinne on 2 min matka 8D
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Dec 16 2011 04:23pm
Miks joku antais itselleen tekosyyn olla urheilematta, jos pitää siitä?
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Dec 16 2011 08:02pm
Quote (sevlo @ Dec 17 2011 12:23am)
Miks joku antais itselleen tekosyyn olla urheilematta, jos pitää siitä?


On se kumma. Hauskaa puuhaa, mut korkee kynnys varsinkin yksin lähtee, vaikka tietää et siit seuraa hyvä fiilis.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Dec 18 2011 03:55am
vittujen kevät, tuli hommattua duunissa sit jännetupin tulehdus käteen ja nyt ei sit varmaan salilla käydäkkään useampaan viikkoon... Puolen metrin päähän kuuluu käsivarresta narina kun liikuttelee rannetta :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456729Next
Add Reply New Topic New Poll