Quote (MukavaSamu @ 24 Oct 2011 01:24)
Voi vittu nyt :DDD Oikeesti lankeen varmaan trolliin, mutta pakko se kai sit on.
Vai että minun ympärilläni? Annan vanhemmille istumapaikan bussissa, autan kavereita
aina kun se on mahdollista, autan faijaa AINA, kun sillä on joku homma missä se tarvii apua TAI ei jaksa itse tehdä. En tästä pyydä
rahaa, vaan teen sitä hyvää hyvyyttäni. Olen kaikiss peleissä auttanut niitä, jotka sitä on tarvinnut... tiedän, "Big deal" mutta autan kumminkin, koska
joku siitä tulee iloseksi. autan aina veljeä jos sillä on joku asia, en KOSKAAN pyydä vanhemmiltani mitään. En edes autokorttia
ajanut, vaikka olisin saanut ilmaiseksi. En edes autoa ole pyytänyt, vaikka faija sen minulle haluaisi antaa. Onhan se joo itsekästä, mutta tällänen olen.
sulla on aika selkee kuva musta. Aika harvoin olen kotona pönttö sekasin, ja jos olen, olen ollut kavereiden kanssa jossain ja lähtenyt kotiin syystä "X"
Eli ainakun tulee 1 elämäntapa"pummi" lisää, sinulta lähtee palkasta joku summa? Olen hyvin pahoillani.
älä kuitenkaan syytä minua, vaan tätä systeemiä. Ei ole minusta väärin käyttää systeemiä hyväksi.
Pitääkö kaikella mitä teeet, olla joku "hyvä" tarkotus? Mitä hyvää saavutat pelaamalla? mitä hyvää saat aikaan, kun
saarnaat pelifoorumilla siitä, miten muiden pitäisi elää omaa elämäänsä? tätä ainoaa elämää mikä minulle on suotu? miksi en saa nauttia siitä
omalla tavalla? miksi MINUN pitäisi tehdä töitä muille, ja nauttia elämästä vasta, kun olen eläkkeellä ja huonossa kunnossa?
jaahas vai että semmosta.
edelleen... ketään ei kinosta miten hieno / huono ihminen olet jossain kaveripiirissäs tai mitä urotekoja teet bussissa, peliservulla tai kuinka autat faijaa ilman mitään korvausta.
homman nimi on se, että sinä olet loinen joka nostaa työttömyyskorvausta ihan siksi, että et JAKSA tehdä työtä jolla saat elätettyä itse itseäsi. juu teet varmaan kaikkea hienoa homma massiivisella vapaa-ajallasi kun se sattuu olemaan sitä ns mielekästä tekemistä, mutta guess what: eipä tipu pennin jeniä siitä hommasta.
kyllä, minä maksan sinusta. yhteiskunta maksaa sinusta. et varmaan vieläkään tiedä mikä se on? vittu tästä jaksa aivottomalle vatvoa joka on niin putkinäkönen että ei ymmärrä mikä taakka se on kantaa teitä saatanan vätyksiä jotka ette tee mitään muuta ku runkitte päivät pitkät jossain.
ja taas randompaskaa tulee. minä en saarnaa sulle mistään elämäntavoista. vedä niin paljon niitä vitun lääkkeitäs ku nuppiin menee, mutta mene vittu töihin ja osta ne omilla rahoillas saatana. en kyllä tiedä miten kyseinen yhtälö toimii käytännössä. en ite ainakaan kattelis päivääkään semmosta tyyppiä joka huojuu ku pisan torni.
saat ihan hyvän elämän silläkin tapaa, että otat ittees niskasta kiinni ja teet jotain oman elämäs eteen etkä vaan kato kuinka rahaa laitetaan sun tilille ihan automaattisesti. tajuat varmaan itekki et ei tossa ole mitään järkeä tossa mitä selität (miksi kaikella pitää olla hyvä tarkoitus? miksi en saa nauttia elämästäni?). saat nauttia niin paljon ku vittu haluat. omilla rahoilla vaan ens kerralla.
saa tää paskanjauhaminen loppua nyt ei riitä mielenkiinto. varsinkin kun toinen osapuoli on jossain lääkepöllyissä. vittu mitä paskaa.jpg ai mistäkö tiedän?