d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev13456755Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Sep 8 2011 01:40pm
Quote (sipuli @ Sep 8 2011 07:39pm)
54-71
62-71

tuli vedeltyy tossa...


toivottavasti failaat molemmat mq:t
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Sep 8 2011 09:56pm
Quote (sahtitynnyri @ Sep 8 2011 09:40pm)
toivottavasti failaat molemmat mq:t


torennäkösesti
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Sep 9 2011 06:15am
Quote (sipuli @ 9 Sep 2011 06:56)
torennäkösesti


mikäs se chanssi nykyää o, joku alus se oli 1/8 vai mitä?
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Sep 9 2011 06:52am
Quote (MikkoU @ Sep 9 2011 02:15pm)
mikäs se chanssi nykyää o, joku alus se oli 1/8 vai mitä?


en tiärä.... eikös se oo 50/50 joko menee läpi tai ei...
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Sep 9 2011 06:54am
Quote (sipuli @ 9 Sep 2011 15:52)
en tiärä.... eikös se oo 50/50  joko menee läpi tai ei...


täh?

nyt o vähä vaikee keskustella ilman et spoilais MQ idean mut siis alussahan niitä asioita on x ja jos valitsee väärin nii sehä kosahtaa jo sit?

jos niitä asioita olis vaa 1 nii silloin se olis 50:50?
Member
Posts: 10,242
Joined: Dec 23 2009
Gold: 6.00
Sep 9 2011 08:26am
failasin toisessa mq ovessa :(
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Sep 9 2011 08:48am
Quote (MikkoU @ Sep 9 2011 02:54pm)
täh?

nyt o vähä vaikee keskustella ilman et spoilais MQ idean mut siis alussahan niitä asioita on x ja jos valitsee väärin nii sehä kosahtaa jo sit?

jos niitä asioita olis vaa 1 nii silloin se olis 50:50?


edelleen sitä joko pääsee tai ei pääse läpi.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Sep 9 2011 09:54am
Quote (sipuli @ 9 Sep 2011 17:48)
edelleen sitä joko pääsee tai ei pääse läpi.


eiks se mee silleen et niitä kolmea juttua pitää pistää niihin juttuihin ja eka 'avaus' ei välttämättä takaa läpipääsyä vaan se voi jatkua?
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 9 2011 02:36pm
onko mitää guildia mihi niiko vois join ja pysyy ja siel sais fg vs gp?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 9 2011 02:37pm
Quote (kerpele @ 8 Sep 2011 11:41)
minuutinkin pelikokemus on liikaa..

Vitutuskäyrä alkoi nousemaan aika nopeesti, kun sormi kipeenä naputteli jotain helvetin paintilla piirrettyy pokemonii..


:thumbsup:
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456755Next
Add Reply New Topic New Poll