☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Taten Jatan Hyvastit Talle Paskakasalle
Prev
1
3
4
5
6
7
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 2205
Replies: 61
Track Topic
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#41
Sep 6 2011 02:01pm
~5:00 Eikka on kauhee apina
karva_apina
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#42
Sep 6 2011 02:04pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 10:59pm)
''Minä maksoin, Apina ei maksanut''
vittu mua vituttaa, kun en laittanut nimimerkikseni: Kauhee_Apina
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#43
Sep 6 2011 02:05pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 23:04)
vittu mua vituttaa, kun en laittanut nimimerkikseni: Kauhee_Apina
Aina voit korjata tilanteen
karva_apina
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#44
Sep 6 2011 02:09pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 11:01pm)
http://www.youtube.com/watch?v=SuZWUpP5cpA&fs=1
~5:00 Eikka on kauhee apina
"kyllä siihen ois hyvä saada 30 euroo kylkeen.."
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#45
Sep 6 2011 02:13pm
Kohdasta 8:13 alkaa legendaarinen osuus
ps. Koko elokuva löytyy youtubesta ja jokaisen on pakko katsoa se.
karva_apina
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#46
Sep 6 2011 02:16pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 11:13pm)
http://www.youtube.com/watch?v=vhNd_T8X8f8
Kohdasta 8:13 alkaa legendaarinen osuus
ps. Koko elokuva löytyy youtubesta ja jokaisen on pakko katsoa se.
Meikä kattonu Kummeli Jackpotin jotain 3 kertaa
karva_apina
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#47
Sep 6 2011 02:21pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 11:13pm)
http://www.youtube.com/watch?v=vhNd_T8X8f8
Kohdasta 8:13 alkaa legendaarinen osuus
ps. Koko elokuva löytyy youtubesta ja jokaisen on pakko katsoa se.
Heikki Silvennoinen
on aina paras.
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#48
Sep 6 2011 02:21pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 23:16)
Meikä kattonu Kummeli Jackpotin jotain 3 kertaa
Oon kattonu sen reilusti yli 5 kertaa
karva_apina
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#49
Sep 6 2011 02:28pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 11:21pm)
Oon kattonu sen reilusti yli 5 kertaa
Vouvaako tää kasett.. -EI VOUVAA t. C-kasettimies.. Eiku juu, tää on neloskoneesta..
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#50
Sep 6 2011 02:39pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 23:28)
Vouvaako tää kasett.. -EI VOUVAA t. C-kasettimies.. Eiku juu, tää on neloskoneesta..
C-kasettimies ulos!
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
7
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact