d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Taten Jatan Hyvastit Talle Paskakasalle
Prev134567Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Sep 6 2011 02:01pm


~5:00 Eikka on kauhee apina
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 6 2011 02:04pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 10:59pm)
''Minä maksoin, Apina ei maksanut''


vittu mua vituttaa, kun en laittanut nimimerkikseni: Kauhee_Apina
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Sep 6 2011 02:05pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 23:04)
vittu mua vituttaa, kun en laittanut nimimerkikseni: Kauhee_Apina


Aina voit korjata tilanteen :huh:
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 6 2011 02:09pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 11:01pm)


"kyllä siihen ois hyvä saada 30 euroo kylkeen.." :rofl:
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Sep 6 2011 02:13pm


Kohdasta 8:13 alkaa legendaarinen osuus :rofl:

ps. Koko elokuva löytyy youtubesta ja jokaisen on pakko katsoa se.
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 6 2011 02:16pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 11:13pm)
http://www.youtube.com/watch?v=vhNd_T8X8f8

Kohdasta 8:13 alkaa legendaarinen osuus :rofl:

ps. Koko elokuva löytyy youtubesta ja jokaisen on pakko katsoa se.


Meikä kattonu Kummeli Jackpotin jotain 3 kertaa
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 6 2011 02:21pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 11:13pm)
http://www.youtube.com/watch?v=vhNd_T8X8f8

Kohdasta 8:13 alkaa legendaarinen osuus :rofl:

ps. Koko elokuva löytyy youtubesta ja jokaisen on pakko katsoa se.


Heikki Silvennoinen on aina paras.
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Sep 6 2011 02:21pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 23:16)
Meikä kattonu Kummeli Jackpotin jotain 3 kertaa


Oon kattonu sen reilusti yli 5 kertaa :rofl:
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 6 2011 02:28pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 11:21pm)
Oon kattonu sen reilusti yli 5 kertaa :rofl:


Vouvaako tää kasett.. -EI VOUVAA t. C-kasettimies.. Eiku juu, tää on neloskoneesta.. :rofl:
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Sep 6 2011 02:39pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 23:28)
Vouvaako tää kasett.. -EI VOUVAA t. C-kasettimies.. Eiku juu, tää on neloskoneesta..  :rofl:


C-kasettimies ulos!
Go Back To Suomi Topic List
Prev134567Next
Closed New Topic New Poll