d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev13456728Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
May 31 2011 07:28am
uusii perunoita ja lohimedaljongia
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 31 2011 07:52am
HK mikrohamppari, sinne 2 täyslihapihvii messii pakasteesta + perus hampparimätöt; salaatinlehtii, ketsuppii, sinappii, kurkkusaalatti, juusto jne.

This post was edited by OjjiLol on May 31 2011 07:52am
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 31 2011 07:57am
Quote (Jokuman @ May 31 2011 03:28pm)
uusii perunoita ja lohimedaljongia


jokke saa tulla kohta mullekkin vääntää sapuskaa :)
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
May 31 2011 10:46am
nuudelilaatikkoa b)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 31 2011 11:03am
Nugettei ja pekonii : )
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
May 31 2011 11:23am
SIPSEI JA DIPPII
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
May 31 2011 11:24am
Gringos locos burger ateria gringos locosissa :)
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
May 31 2011 12:40pm


näillä mennään tää päivä

jääkaappi tyhjä, rahaa on nyt sen verran et saa huomenna viinaa ku koulut loppuu :D
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 31 2011 02:13pm
Aamupalaksi söin 2x reissumies, juuston ja suolalihan kera.

Venattiin lossii ni söin mun ässäst ostaman 10x10cm pizzan siin. Kolme omenaa söin kans töis ja heitin ne mäjel lopuks.

Kotona söin makkkkaraaa ja mautotnta lihaa päivällä.

Iltapalaks tein yhe tommose leivä ku aamul.
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
May 31 2011 02:26pm
Quote (Speedparts @ May 31 2011 06:40pm)
http://img692.imageshack.us/img692/74/img0447eb.jpg

näillä mennään tää päivä

jääkaappi tyhjä, rahaa on nyt sen verran et saa huomenna viinaa ku koulut loppuu :D


mitä vittuu oot oulusta o.o
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456728Next
Add Reply New Topic New Poll