d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 1 > Keskustelua Klassikosta 90-luvulta
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Apr 8 2011 01:15pm
Quote (Rantsu @ 8 Apr 2011 22:13)
Diablo ykkösessä oli tunnelmaa ja sitä lisäsi käsinpiirretyn näköinen, viimeistelty grafiikka ja tietysti ysärimäinen fantasiamusiikki.  :hail:

Muistan kun aloitin D2, heti pisti silmään ikään kuin rosoinen grafiikka.  :angry:


Diablo 2 skeletonit ovat vieläkin yksiä hienoimmista peliluurangoista mitä on!
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 8 2011 01:17pm
Quote (ApiN @ 8 Apr 2011 22:13)
Mulla oli ihan sama, odotin paljon parempaa..


siun viimoset 3 postii: oot samaa mielt 8DD
ihan tuli vaan mieleen


in topic: muistaako joku mones kerros se oli mistä löyty se ruumis josta tippu se dr armo?
ja harlequin crest oli helvetin makeen näkönen tuos diablo ykköses :D enemmän koristeltu ku tuos kakkoses (jalokivin koristeltu pikseli helm vs vihree huppu)
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 01:18pm
Quote (ApiN @ 8 Apr 2011 21:13)
Mulla oli ihan sama, odotin paljon parempaa..


Musiikit ja välianimaatiot taas teki vaikutuksen Dee kakkosessa. :)
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Apr 8 2011 01:18pm
Quote (Paroni @ 8 Apr 2011 20:17)
siun viimoset 3 postii: oot samaa mielt 8DD
ihan tuli vaan mieleen


in topic: muistaako joku mones kerros se oli mistä löyty se ruumis josta tippu se dr armo?
ja harlequin crest oli helvetin makeen näkönen tuos diablo ykköses :D enemmän koristeltu ku tuos kakkoses (jalokivin koristeltu pikseli helm vs vihree huppu)


:--D
Tässä br aikana +1 :]
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 8 2011 01:27pm
Quote (Rantsu @ 8 Apr 2011 22:18)
Musiikit ja välianimaatiot taas teki vaikutuksen Dee kakkosessa. :)


indeed, mut diablo ykkösen loppu animaatio oli magee --> varma jatko-osa
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 01:30pm
Quote (Paroni @ 8 Apr 2011 21:27)
indeed, mut diablo ykkösen loppu animaatio oli magee --> varma jatko-osa


Hoksasitteko, että se vaihteli eri hahmojen välillä?
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 8 2011 01:33pm
Quote (Rantsu @ 8 Apr 2011 22:30)
Hoksasitteko, että se vaihteli eri hahmojen välillä?


enpäs tuota huomannukkaa ku vain warriorilla pelasin läpi :O
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 01:37pm
Quote (Paroni @ 8 Apr 2011 21:33)
enpäs tuota huomannukkaa ku vain warriorilla pelasin läpi :O


Hoksasin, kun pelasin läpi Roguella.
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 02:06pm
Porukka luonnollisesti luulee, että keksin ylläolevan jutun, mutta tosi HC diablo-pelaaja kyllä tietää, että tämä on totta.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 8 2011 02:17pm
Quote (Rantsu @ 8 Apr 2011 23:06)
Porukka luonnollisesti luulee, että keksin ylläolevan jutun, mutta tosi HC diablo-pelaaja kyllä tietää, että tämä on totta.


täytyy sit varmaan itekki vääntää kättä sorceresilla/roguella
warrior vaan oli armoton tankki (näytti hieman pelti purkilta hyvät kamat päällä) nii sillä sen takii läpi ;)
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll