Quote (ApiN @ 8 Apr 2011 22:13)
Mulla oli ihan sama, odotin paljon parempaa..
siun viimoset 3 postii: oot samaa mielt 8DD
ihan tuli vaan mieleen
in topic: muistaako joku mones kerros se oli mistä löyty se ruumis josta tippu se dr armo?
ja harlequin crest oli helvetin makeen näkönen tuos diablo ykköses

enemmän koristeltu ku tuos kakkoses (jalokivin koristeltu pikseli helm vs vihree huppu)