d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev13456774Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 4 2011 04:12pm
Quote (Rantsu @ 5 Apr 2011 01:10)


ei helvetti täähän mun piti käydä kattoo mut unohin :D kiitti rantsu, nyt muistan tuonki leffan nimen
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 4 2011 04:18pm
Quote (Paroni @ 5 Apr 2011 00:12)
ei helvetti täähän mun piti käydä kattoo mut unohin :D kiitti rantsu, nyt muistan tuonki leffan nimen


Ilo on minun puolellani. Tarantinoa parhaimmillaan ja unohdinkin tämän mustan huumorin listalta.
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Apr 4 2011 04:40pm
cell 211 http://www.imdb.com/title/tt1242422/ oli aika jänskä pätkä jakso helpost kattoo loppuu ja parasta leffas oli ehkä sen loppu, ku se ei oo mikää vitun happy ending 8/10
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 4 2011 05:21pm
Miksiköhän ne tekee jo nytten Spidermanin uudestaan? :huh:

The Amazing Spider-Man (2012)
http://www.imdb.com/title/tt0948470/
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Apr 5 2011 06:06am
Hmmm pitäs kyl pitkäst aikaa tsekata Lock, Stock and Two Smoking Barrels B)
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 10:11am
Quote (theprinceofsmooth @ 5 Apr 2011 14:06)
Hmmm pitäs kyl pitkäst aikaa tsekata Lock, Stock and Two Smoking Barrels B)


englantilaista kakkaa
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 07:09pm
Commando on tiukkaa tavaraa.

Arska kantaa olallaan tukkia kuin styroksia ja katkaisee rautaiset ketjutkin paljain käsin, vaikka ei ole edes yliluonnollinen superhero. Mahtavuutta. Erittäin nautittava elokuva ja kunnon nostalgia-pläjäys, ainakin meikäläiselle.

http://www.imdb.com/title/tt0088944/
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 07:18pm
Tyypin nimi on muuten Matrix

http://www.youtube.com/watch?v=pPhISgw3I2w

:hail:
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 07:35pm
En muistanutkaan, että kesällä 2010 perustin ketjun todella rankoille elokuville. Voitte hakea sieltä ideoita tähän ketjuun:

Rankimmat Elokuvat > Mitä Olet Koskaan Nähny
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=46135743

Itse ketjuun ei voi vastata, sillä sen viimeisestä viestistä on aikaa yli 3 kk.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Apr 6 2011 01:25pm
Quote (Rantsu @ 4 Apr 2011 23:57)
Kutcherista kyllä pidät tämän elokuvan jälkeen:

Perhosvaikutus (2004)
http://www.imdb.com/title/tt0289879/


aattelin muinoin ostaa kyseisen elokuvan, mutta jäi sitten sille tielle. pitäs kait ostaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456774Next
Add Reply New Topic New Poll