d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Virallinen Ruoka Ja Kokkaus Topic > Yleistä Keskustelua Kokkailusta
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Mar 1 2011 08:48am
Quote (PMS @ Mar 1 2011 04:46pm)
nii alapää siis meinasit :) juu kyllä on iso


Quote (PMS @ Mar 1 2011 04:26pm)
ite tahtoisin bieber kondoomeja ''myös perheen pienimmille'' en tiie tuliko niitä koskaan oikeesti myyntii mut semmosia piti tulla ainaki :D


aivan..
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Mar 1 2011 08:49am
Quote (rumpali @ 1 Mar 2011 14:48)
aivan..


HILJAA!
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Mar 1 2011 01:12pm
Quote (Rzi @ 1 Mar 2011 17:29)
joo. mutta kannattaa syödä monipuolisesti tai ei saa kaikkea mitä tarvii. nenäliinoilla ei kovin terveenä olis. syön silti enemmän ku jokke ofc vaikka en tekis mitään.
ofc syön enemmä ku on töitä sun muuta. paino ei heittele


Sit päästään ruuansulatuksiin.. katos ei kaikilla ole yhtä liukas peppureikä kun kenties sinulla.

edit

Go Back To Suomi Topic List
2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): ParaNoir1, Playrasia
-moi

This post was edited by ParaNoir1 on Mar 1 2011 01:13pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 1 2011 01:36pm
Quote (ParaNoir1 @ 1 Mar 2011 21:12)
Sit päästään ruuansulatuksiin.. katos ei kaikilla ole yhtä liukas peppureikä kun kenties sinulla.

edit

Go Back To Suomi Topic List
2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): ParaNoir1, Playrasia
-moi


joo.

Quote (PMS @ 1 Mar 2011 16:43)
Kyllä taas mä kulutankin aikapaljon ku melkeen jokapäivä piikkaan 8h päivässä ja sit käyn joka toine päiv salilla about 1-1.5h

Painan kyl vähä liikaa pituuteni nähden mukamas :D ku oon 175pitkä :D


kai se 80 kg ois hyvä. lihasta siis

This post was edited by Rzi on Mar 1 2011 01:38pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Mar 1 2011 01:43pm
Quote (Rzi @ 1 Mar 2011 19:36)
joo.



kai se 80 kg ois hyvä. lihasta siis


nojuuh ite ajattelin et 90 olis hyvä :D mut ei näyt enää hyvält ku jos o nii tappi ku minä :D 85 on imo aika hyv jos lihast
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 1 2011 01:51pm
Quote (PMS @ 1 Mar 2011 21:43)
nojuuh ite ajattelin et 90 olis hyvä :D mut ei näyt enää hyvält ku jos o nii tappi ku minä :D 85 on imo aika hyv jos lihast


kaveri on 175 jotai ja 80kg asti laihdutti jostai 120. näyttää vähä järkevämmältä. voimanostoa harrasti. salilla käy samalla tavalla ja enemmänki

This post was edited by Rzi on Mar 1 2011 01:51pm
Member
Posts: 8,428
Joined: Dec 27 2009
Gold: 1.50
Mar 2 2011 07:50am
Makaroonilaatikko :drool:


400g jauhelihaa
1-2pussia makaroonia
2-3kananmunaa
Mausteita oregano jauhelihamauste paprika chili mitä ikinä haluat ja mistä tykkäät


Keitä pussi tai kaksi makaroonia kypsäksi
Lisää suolaa jos haluat
Ruskista jauheliha Lisää erilaisia mausteita
Voitele vuoka
Lisää makarooni ja jauheliha kerroksittain vuokaan
Lisää kananmunat kulhoon
Kaada kananmuna seos vuokaan

Ja uuniin 40-50min 200astetta
Tietysti asteet riippuu millanen uuni on mutta itellä tulee hyvä tossa 200asteessa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Mar 2 2011 08:04am
Quote (ninza @ Mar 2 2011 04:50pm)
Makaroonilaatikko :drool:


400g jauhelihaa
1-2pussia makaroonia
2-3kananmunaa
Mausteita oregano jauhelihamauste paprika chili mitä ikinä haluat ja mistä tykkäät


Keitä pussi tai kaksi makaroonia kypsäksi
Lisää suolaa jos haluat
Ruskista jauheliha Lisää erilaisia mausteita
Voitele vuoka
Lisää makarooni ja jauheliha kerroksittain vuokaan
Lisää kananmunat kulhoon
Kaada kananmuna seos vuokaan

Ja uuniin 40-50min 200astetta
Tietysti asteet riippuu millanen uuni on mutta itellä tulee hyvä tossa 200asteessa


tää on köyhänmiehen makaronilaatikko :blink:

This post was edited by SeppoTaalasmaa on Mar 2 2011 08:04am
Member
Posts: 8,428
Joined: Dec 27 2009
Gold: 1.50
Mar 2 2011 08:09am
Quote (SeppoTaalasmaa @ Mar 2 2011 04:04pm)
tää on köyhänmiehen makaronilaatikko :blink:


no eipä tuohon varmaa 4e enempää mene
mutta hyvää se silti on
Mitä seppo itse laittaisi?
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Mar 2 2011 08:12am
Quote (ninza @ Mar 2 2011 05:09pm)
no eipä tuohon varmaa 4e enempää mene
mutta hyvää se silti on
Mitä seppo itse laittaisi?


Ensinnäkin tekisin munamaidon, jonka kaataisin joukkoon en laittaisi pelkästään 2-3 kananmunaa. :blink:

Sekaan voi laittaa vaikka mitä, kuten juustoraastetta

This post was edited by SeppoTaalasmaa on Mar 2 2011 08:12am
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll