d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Rankimmat Elokuvat > Mitä Olet Koskaan Nähny
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 20 2010 03:43pm
Quote (sukkamuna @ 20 Jul 2010 22:09)
120 days of sodom, hands down
tonki jostai löyvätte tornetista ja katotta ni takaan et on aika sanaton olo leffan jälkee :P

joo pakko sanoo sama... iha vaa sen takii et joku OIKEESTI tarinoinu tommosta 1700-luvulla

#2 varmaa ichi the killer.. ois tehny mieli sulkee silmät jossai kohtii mut nauroin ettei tarvis sulkee silmii
#3 requiem for a dream - ei ehkä kaikkiin vaikuta niin paljoo, mut itel iskee omaan elämään sen verta paljo et pistää sanattomaks

Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 20 2010 03:55pm
Quote (eppo @ 21 Jul 2010 00:43)
joo pakko sanoo sama... iha vaa sen takii et joku OIKEESTI tarinoinu tommosta 1700-luvulla

#2 varmaa ichi the killer.. ois tehny mieli sulkee silmät jossai kohtii mut nauroin ettei tarvis sulkee silmii
#3 requiem for a dream - ei ehkä kaikkiin vaikuta niin paljoo, mut itel iskee omaan elämään sen verta paljo et pistää sanattomaks


ahaha, tää on vitun kova.

Broilereita tulossa:

Se glasgow smile on siisti kun se vetää röökiä ja puhaltaa niistä läpi.
Member
Posts: 6,976
Joined: Oct 27 2005
Gold: 24,195.00
Jul 20 2010 10:22pm
Quote (sukkamuna @ Jul 20 2010 07:09pm)
120 days of sodom, hands down
tonki jostai löyvätte tornetista ja katotta ni takaan et on aika sanaton olo leffan jälkee :P


Tarkista vaikka perään Aftermath, Nekromantik tai Men behind sun.

Quote (eppo @ Jul 20 2010 09:43pm)


#2 varmaa ichi the killer.. ois tehny mieli sulkee silmät jossai kohtii mut nauroin ettei tarvis sulkee silmii

Miikellä pari muutakin helvetin hyvää. Dead or alive ja Audition nyt ainakin tuli pikasee mieleen.

This post was edited by sende on Jul 20 2010 10:23pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 20 2010 10:53pm
collector oli aikas... raaka
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jul 21 2010 04:10am
tuulen viemää
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
Jul 21 2010 07:17am
muumipeikko ja pyrstötähti
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 22 2010 04:07am
Quote (eppo @ 21 Jul 2010 00:43)
#2 varmaa ichi the killer.. ois tehny mieli sulkee silmät jossai kohtii mut nauroin ettei tarvis sulkee silmii

:D

ruotsalaiset ja ranskalaiset on astetta kovempaa sakkia:

Germany:18 (heavily cut) | Portugal:M/18 | Chile:18 | Sweden:15 | Brazil:18 | Germany:(Banned) (uncut) | Norway:(Banned) (re-rating) (2008) | Sweden:18 (DVD rating) |France:-12 | Mexico:B | Australia:R | Canada:18+ (Québec) | Finland:K-18 (DVD rating)

http://www.imdb.com/title/tt0296042/

This post was edited by Rantsu on Jul 22 2010 04:13am
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 22 2010 12:33pm
mistä elokuvasta?

Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 22 2010 12:41pm
Quote (Rantsu @ Jul 22 2010 09:33pm)
mistä elokuvasta?

http://img3.imageshack.us/img3/7436/badguyu.jpg


The Road
!!!
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 22 2010 12:43pm
Quote (tinblo @ 22 Jul 2010 21:41)
The Road
!!!


OIKEIN!!1!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll