d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Kalastus
Prev13456725Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 6 2010 09:12am
Quote (Kaur @ 6 Jul 2010 18:08)
kai on kalastusluvat kunnossa? Ite olin just lapissa kalassa, pari ahventa ja 1 hauki. Just uutisissa oli et oltiin takavarikoitu tavaroita.


ei oo. täällä on kerran käyny parissakymmenessä vuodessa poliisi. toisaalta vois maksaa mut ei jaksa ku paljoo tuu käytyy yksin kalalla
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jul 6 2010 09:12am


i can haz phizh

tää tuli thaimaasta sukellusretkillä.

This post was edited by Jolli1 on Jul 6 2010 09:13am
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Jul 6 2010 09:13am
Tän vuoden suurin hauki 4kg 81cm, muuten onkin tullu muutamia kirjolohia (4) ja yksi taimen (47cm) :).

kuhassa olin yks päivä yö myöhään ja tuli vaan 1 kuha (44cm). Viikonloppuna uusiks ;DDDDDD


This post was edited by CallOfJaws on Jul 6 2010 09:17am
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Jul 6 2010 09:33am
Quote (Jolli1 @ 6 Jul 2010 18:12)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs295.snc3/28434_392032431397_588986397_4243268_4075818_n.jpg

i can haz phizh

tää tuli thaimaasta sukellusretkillä.


Katoha muute, mikol o dcn paita
Member
Posts: 2,407
Joined: Jun 10 2009
Gold: 268.00
Jul 6 2010 10:52am


Taisin ownata teidät xD

11.2 kg, 8.9kg ja jtn 7 kg oli toi pienin jos tarkalleen muistan. ei oo oikeen mihin verrata noita vonkaleita mutta.. isoja ne on ^^
ite tosin väsytin vaan ton isoimman. Tenolta kaikki.
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Jul 6 2010 11:17am
Kalastaminen on kyl aikas mukavaa puuhaa, tosin enpä oo joutanu tänä kesänä vieläkää käymään :(
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jul 6 2010 11:30am
Otho onks toi parta peittämässä sun kaksoisleukaa vai iha tyttöjen takia?
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Jul 8 2010 11:55am
Since when kaloilla on ollu silmälasit?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 8 2010 11:59am
Quote (HydraManteli @ 6 Jul 2010 19:52)
http://img689.imageshack.us/img689/9195/p7110625.jpg

Taisin ownata teidät xD

11.2 kg, 8.9kg ja jtn 7 kg oli toi pienin jos tarkalleen muistan. ei oo oikeen mihin verrata noita vonkaleita mutta.. isoja ne on ^^
ite tosin väsytin vaan ton isoimman. Tenolta kaikki.


no saatana sellane kalapaikka
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 8 2010 12:03pm
Tulin just kaverin mökiltä, kylhä me järvel riehuttiin..
Ei juur mitään paitsi pari pikkasta kuhaa, verkot tosin laitettiin ni niil tuli affenaa ja kuhaa, sai ruokaa, eihän niitä edes sinänsä lasketa :p
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456725Next
Add Reply New Topic New Poll