Amerikan piirakoita tuli taas tiirattua ko netti pätki..
Mitä mieltä porukka on muuten uusimmasta sawista? Alku oli mun mielest iha hyvä, sit muuttu aika laimeeks loppua kohti..
Nii joo ja KOPPS (joo, ruotsalainen, mut iha vitu jepa leffa.) kannattaa kattoa ehottomasti! Samoin road trip, jos ei ole viel nähny.
Vois postata myöhemmi ehk kaikkia mitä koneelta ja hyllystä löytyy.
