d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~duel Topic~
Prev134567121Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Mar 31 2010 10:48am
Vois otella NL dools.
Member
Posts: 9,928
Joined: Oct 13 2007
Gold: 0.50
Mar 31 2010 11:23am
Quote (Swash @ Mar 31 2010 04:48pm)
Vois otella NL dools.


mä voin jotain 2v2 ottaa, jos haluut :P
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Mar 31 2010 11:49am
Quote (kakkupilevi @ 30 Mar 2010 23:11)
eighs classic muka saa :O


Classic duels :'DD

Quote (kakkupilevi @ 31 Mar 2010 13:52)
lifetap on aika lame skilli, samantien voitais full rejut sallia muilla charoilla :)


:--D

Quote (Give @ 31 Mar 2010 14:38)
Jep, mättää jotain susia druidilla vastaan ainakun on low nii on kivaa..

Imo miu mielestä pätis muuten nuo säännöt mut sit vaikka hell peli ja puhutaan suomea englannin sijasta.. Ei mitään precast yms yms, mut jokainenhan voi ottaa doolia haluamallaan tavalla. :)


No älä tee susia.

Quote (Give @ 31 Mar 2010 19:29)
Ei kun demonlimb.

On aika laimeat nää NL dool säännöt IMO edelleen.

Vois kohta ehk doolia, kuha suihq.


Hyvät säännöt, ovat olleet tod.näk kauemmin kuin sinä.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Mar 31 2010 11:51am
Quote (SaimOz @ 31 Mar 2010 20:49)
Classic duels :'DD



:--D



No älä tee susia.



Hyvät säännöt, ovat olleet tod.näk kauemmin kuin sinä.


Hain tässä nyt kyl sitä että precast yms on aika laimeaa mun mielestä.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Mar 31 2010 12:50pm
Quote (Give @ 31 Mar 2010 20:51)
Hain tässä nyt kyl sitä että precast yms on aika laimeaa mun mielestä.


Yht laimeeta kuin se, että hammerdinit tekee 12-15k unabsorbablee lämää.
Member
Posts: 5,396
Joined: Jun 16 2008
Gold: 187.01
Warn: 10%
Mar 31 2010 01:17pm
Quote (SaimOz @ Mar 31 2010 08:49pm)
Classic duels :'DD


Taidat olla aika paljon tekemisissä cl kanssa.
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Mar 31 2010 02:28pm
Quote (Noblar @ 31 Mar 2010 21:17)
Taidat olla aika paljon tekemisissä cl kanssa.


hyps hyps, saimoz on vähä yksinkertanen hassu tyyppi
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 31 2010 03:37pm
Quote (Give @ 31 Mar 2010 20:51)
Hain tässä nyt kyl sitä että precast yms on aika laimeaa mun mielestä.


kyllä laddussaki sai precastaa bo:n, se vaan tehtiin cube invissä.

ja sai laddussaki käyttää exilee (tvts pelkästää, mut kuitenki)

olisit tyytyväinen siihe oakkii.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Mar 31 2010 05:27pm
LOL , Siis jätkät oikeesti....:D , Duelithan o tapauskohtasia sekä suhteellisia , luulis ny perk jo tietävän :DDD
Ruvetaa sit tekee sääntöi ku jostai panoksist aletaa doolaa , mist ite en tykkää koska oon köyhä :/ Mut samaC
Oletan et kaikki tääl ketä o pelannu pvp enemmä ku 3kk ni tietää mikä o " Hyvätapaista " käytöstä.

Mut en usko et tuo ^ ketään vakuutti niin käydää sit jokainen sääntö yksitellen läpi mis vois olla joQ " Bm " Vivahde.

Quote (kakkupilevi @ 31 Mar 2010 12:52)
lifetap on aika lame skilli, samantien voitais full rejut sallia muilla charoilla :)


En tiedä edes miks kommentoin tätä , koska Jesse ei ole voinut olla selvinpäin tuota kirjottaessa .
Perustele Jesseli tarkemmin miksi se on " Lame " , joQ tietty chara mieles ketä vastaan se o " Lame " ? Millä charalla se on " Lame " ?

Quote (Give @ 31 Mar 2010 13:38)
Jep, mättää jotain susia druidilla vastaan ainakun on low nii on kivaa..


Kyllähän se pistää [img]Fuuuuuuu[/img] Mut Windy ja Smite " Pelurina " tiedän ite ainaki et ei se siit imb44 tee , käytä maxblock , pelaa def , telee karkuu kunnes lt o kadonnu susta , ite ainaki jos saan lt mällit naamalle ni castaan sudet uusix luonnollisesti , jos ei vaa luonnistu ni sit ei tarvii pelata , simple.

Quote (ambid @ 31 Mar 2010 17:13)
Precast on tosiaan aika perseestä, ei jaksais aina venata 5 min kun joku precast..


Kuka bentsopää precastaa 5 min :O Taas imo tapauskohtane , kuinka paljon ja mitä.




Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Mar 31 2010 11:18pm
Itsehän olen 100% GM
Go Back To Suomi Topic List
Prev134567121Next
Add Reply New Topic New Poll