LOL , Siis jätkät oikeesti....:D , Duelithan o tapauskohtasia sekä suhteellisia , luulis ny perk jo tietävän :DDD
Ruvetaa sit tekee sääntöi ku jostai panoksist aletaa doolaa , mist ite en tykkää koska oon köyhä :/ Mut samaC
Oletan et kaikki tääl ketä o pelannu pvp enemmä ku 3kk ni tietää mikä o " Hyvätapaista " käytöstä.
Mut en usko et tuo ^ ketään vakuutti niin käydää sit jokainen sääntö yksitellen läpi mis vois olla joQ " Bm " Vivahde.
Quote (kakkupilevi @ 31 Mar 2010 12:52)
lifetap on aika lame skilli, samantien voitais full rejut sallia muilla charoilla

En tiedä edes miks kommentoin tätä , koska Jesse ei ole voinut olla selvinpäin tuota kirjottaessa .
Perustele Jesseli tarkemmin miksi se on " Lame " , joQ tietty chara mieles ketä vastaan se o " Lame " ? Millä charalla se on " Lame " ?
Quote (Give @ 31 Mar 2010 13:38)
Jep, mättää jotain susia druidilla vastaan ainakun on low nii on kivaa..
Kyllähän se pistää [img]Fuuuuuuu[/img] Mut Windy ja Smite " Pelurina " tiedän ite ainaki et ei se siit imb44 tee , käytä maxblock , pelaa def , telee karkuu kunnes lt o kadonnu susta , ite ainaki jos saan lt mällit naamalle ni castaan sudet uusix luonnollisesti , jos ei vaa luonnistu ni sit ei tarvii pelata , simple.
Quote (ambid @ 31 Mar 2010 17:13)
Precast on tosiaan aika perseestä, ei jaksais aina venata 5 min kun joku precast..
Kuka bentsopää precastaa 5 min

Taas imo tapauskohtane , kuinka paljon ja mitä.