d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nuuska
Prev13456769Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Mar 7 2010 09:10am
Mun mielestä toi nuuskaaminen näyttää todella naurettavalta (verrattuna esim. tupakoiminen)

Kelaa nyt sellanen perus amis haagasta joka lataa tykillä paskat ylähuuleen ja rehvastelee jenkkakahvoillansa.


EIKU MITÄ!






Ei mut joo... Tupakka > Nuuska anyday
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Mar 7 2010 09:34am
Quote (pihvimies0 @ 6 Mar 2010 21:32)
this

ja on muute terveet, ei terveelliset :D


no miul onkii vähän erikoiset. terveellistä ja tervettä, jännäää :D

e:

Quote (Jolli1 @ 6 Mar 2010 21:28)
tässä on mies(vaikka ei nuuskaakkaan). kertoo miten asiat on oikeasti, eikä inise että hyi vittu jotai nuuskaa.

:love:


:cheers:

This post was edited by Joonas on Mar 7 2010 09:37am
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Mar 7 2010 09:37am
tupakka >
Member
Posts: 4,030
Joined: Jul 10 2007
Gold: 0.00
Mar 7 2010 09:49am
Samaa paskaa nuuska ja rööki what's the point?
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Mar 7 2010 09:52am
Quote (Spedez @ 7 Mar 2010 17:49)
Samaa paskaa nuuska ja rööki what's the point?


se et nuuska menee nopeemmin vereen ja se addiktoi enemmän

mut ei kai niissä sen enempää eroo oo

mut tupakka >
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Mar 7 2010 10:46am
sehä o tutkittu et ruotsalaisen nuuskan riskit on paljo pienempiä ku normaalin tupakan ja muuteskaa nuuska ei pilaa keuhkoja eli Snyys > Röög
Member
Posts: 6,427
Joined: May 19 2009
Gold: 5,280.00
Mar 7 2010 10:48am
Quote (Allu3 @ Mar 6 2010 04:19pm)
Hyvä topic, nuuska > jsp


this
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 7 2010 10:49am
Quote (Lakana @ Mar 7 2010 07:46pm)
sehä o tutkittu et ruotsalaisen nuuskan riskit on paljo pienempiä ku normaalin tupakan ja muuteskaa nuuska ei pilaa keuhkoja eli Snyys > Röög


siks just lopetin röökin
ennen siis käytin nuuskaa + röökiä

enää nuuskaa
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Mar 7 2010 10:50am
Quote (Allu3 @ Mar 7 2010 06:49pm)
siks just lopetin röökin
ennen siis käytin nuuskaa + röökiä

enää nuuskaa


mul o aina se et ku o nuuskaa nii ei pahemmin tee mieli röökii, silti välil tulee polteltuu kännis ja sillonku muija tarjoo
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 7 2010 10:55am
Quote (Lakana @ Mar 7 2010 07:50pm)
mul o aina se et ku o nuuskaa nii ei pahemmin tee mieli röökii, silti välil tulee polteltuu kännis ja sillonku muija tarjoo


sama
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456769Next
Add Reply New Topic New Poll