Quote (kameli @ Tue, May 27 2008, 04:56pm)
kyllä meikä käyttää tota jälkimmäistä ain.
Sen kyllä huomaa 8D
Quote (kameli @ Fri, May 23 2008, 12:53pm)
minkä fitun takia ne jaettais kahtia ? EI NE FITUN LAMPAAT LAIDUNNA MISSÄÄN PUOL YMPYRÄSÄ, SAATANAN RANDY. MISTÄ FITUSTA NÄITÄ RANDOM -08 SPAWNEJA EKSYY TÄNNE ULIC ??