oli mielenkiintosta eilen ku pelattiin kahen kaverin kanssa, kaikki samaan aikaan ilman syytä tajuttomaks ja yks nous samantien takas pystyyn, miulla ja toisella ~30-60min tajuttomuus sen tiimalasin perusteella
se sit lastas meiät helikopteriin, ja lähettii menee sairaalalle hakee epi penejä
kesken lennon se potkastii pihalle (script restriction 36, eli jos crashaa ajoneuvon kuskina) ja helikopteri syöksy maahan sen jälkeen ja räjähti
mie jäin vielä henkiin, vaikka olin sen helin sisällä
sit se kaveri tuli takas (toinen kaveri oli maassa tajuttomana) ja koitti kattoo et mis mie oon, miuta ei nähny sen räjähtäneen helikopterin sisältä, vaan ku rullas hiirellä siihe ni näky helin nimi ja suluissa miun nimi, eli olin edelleen sen sisällä istumassa
sit se kaveri oli hetken siin pihalla ja sielt tuli joku pelaaja ketä tää sit koitti ampua, mut se miun kaveri menetti tajunnan ja samalla se toinen katos ja alko ampuu sitä kaveria sen takaa näkymättömänä
eli siis teleporttaili ja ammuskeli näkymättömänä, kunnes se kaveri kuoli
kivoja tollaset hackerit, sinne meni 30pv vanha hahmo ja railgunit jne
kyl meitäki hackereiks haukuttii ku pyöriteltii paikkoja nurin kaikin voimin

voi olla et joku suuttu ja kävi hakee oikeet hacks et saa meiät hengiltä
/e
sit vaihettii servuu ni siel tuli tankki vastaan
wat
This post was edited by peterpants on Jan 13 2013 02:41am