Quote (A2K @ 24 May 2011 18:21)
Hienoa tietää. Hyvä ettei tartte hävetä. On siel stereotki jis ei autolla soita musaa ja sohvat yms.
Kateelliaet j aeppo voi jättää postaamatta. Jos o jotai vastaavaa ni toki voijaan keskustella aiheesta. Mut turhat trollit voi pysyä poissa tästä topicista.
Tuo kuulostaa aika hauslalta mestalta, niin ku viettää vaan aikaaki
