Quote (Swash @ 29 Jan 2015 09:23)
Täähä on tää paras läppä millä saahaan Suomen työttömyys kuriin

Montaha kymmentä YT-neuvottelua viime vuonnakii käytii ja lähes joka alalla ja silti jaksetaa vaahota tästä et maahanmuuttajia ei oo tarpeeks ja meillä loppuu työvoima keske

Montas työkykyistä työtöntä on tällähetkellä suomessa ? Montahan nuorta tänäkin vuonna valmistuu työttömäks ? Kuinka suuri prosentti näistäkiin maahanmuuttajista edes työllistyy loppupeleissä ? Itsellänihän ei siis ole mtn työperäistä maahanmuuttoa vastaan, tulee vielä halvaks jos oikeelle alalle saahaan, esim. joku lääkäri. Et johonkiin sairaalaan on vaikka röntgenlääkärin paikka auki ja Virosta tulee pätevin hakia siihe paikalle ni np. Mut se että tuhansia kieli-, kirjoitus- ja ammattiosaamattomia maahanmuuttajia oikein haalitaan tänne ja surutta voi sanoo et reilusti yli puolet jää sinne sossunluukulle anomaan sitä toimeentulotukea, ni mikä järki nyt täs sitte oikeesti on

?
e: Vai onks tää nyt tämä " vittuako opiskelit väärää alaa, mene opiskelemaan lähihoitajaks tai hae siivoojaks " juttu

Oikeesti vitun naurettavaa..
Saatana taas lankesin provosointiin.. vois vaa jättää nää maailmanparannus hommat noitte päättäjien käsii ja tulla sit jälkeepäi tänne kirjottaa " mitäs minä sanoin.. "
Eli jätän asian vaan kylmäst tähä ja vaihan vaikka puheenaihetta jossai vaihees
This post was edited by TR0LLFACE on Jan 29 2015 01:56am