d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1383384385386387458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 28 2015 02:58pm
Eli toisin sanoen siusta on ihan ok jos lapsi raiskataan ja raiskaaja saa 1,5 vuotta linnaa ja " maksaa " uhrille muutaman tonnin ? Okei asia selvä. Eihän nyt kukaan pedofiili toista tekoaan varsinkaan jos on miettiny asiaa vankilassa tovin ja vapautuu ensikertalaisena puolikkaan tuomion jälkeen. Olet oikeassa.. Tämä estää sen teon toistumisen paremmin, kuin pedofiili laitettas omanlaistensa joukkoon +10 vuodeks. Ihmisoikeuksiahan tää rikkoo kanssa.

Vejä Aku vittu päähä ookeesti :thumbsup:

Ja toi ei ollu miun fantasia kuva siusta, vaan mielipide.. ^^

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 28 2015 03:01pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 28 2015 03:01pm
Quote (TR0LLFACE @ Jan 28 2015 11:58pm)
Eli toisin sanoen

hmmh.. ehkä on väärin että vaadin niitä lukukinkereitä peruskoulutasolle, kun osa forumilaisista ei näemmä oo päässy sinnekää asti
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 28 2015 03:23pm
Quote (Gastly @ 28 Jan 2015 23:01)
hmmh.. ehkä on väärin että vaadin niitä lukukinkereitä peruskoulutasolle, kun osa forumilaisista ei näemmä oo päässy sinnekää asti


En usko kommenttiasi ilman asiantuntemuksellista tilastotaulukkoa, joka osoittaa myös selkeästi foorumi käyttäjien ikäjakauman.
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Jan 29 2015 01:23am
http://www.hs.fi/kotimaa/a1422424819789 mitäs herrat ja kylämmiähet on tästä mieltä?
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 29 2015 01:43am
Quote (Swash @ 29 Jan 2015 09:23)
http://www.hs.fi/kotimaa/a1422424819789 mitäs herrat ja kylämmiähet on tästä mieltä?


Täähä on tää paras läppä millä saahaan Suomen työttömyys kuriin :D Montaha kymmentä YT-neuvottelua viime vuonnakii käytii ja lähes joka alalla ja silti jaksetaa vaahota tästä et maahanmuuttajia ei oo tarpeeks ja meillä loppuu työvoima keske :D Montas työkykyistä työtöntä on tällähetkellä suomessa ? Montahan nuorta tänäkin vuonna valmistuu työttömäks ? Kuinka suuri prosentti näistäkiin maahanmuuttajista edes työllistyy loppupeleissä ? Itsellänihän ei siis ole mtn työperäistä maahanmuuttoa vastaan, tulee vielä halvaks jos oikeelle alalle saahaan, esim. joku lääkäri. Et johonkiin sairaalaan on vaikka röntgenlääkärin paikka auki ja Virosta tulee pätevin hakia siihe paikalle ni np. Mut se että tuhansia kieli-, kirjoitus- ja ammattiosaamattomia maahanmuuttajia oikein haalitaan tänne ja surutta voi sanoo et reilusti yli puolet jää sinne sossunluukulle anomaan sitä toimeentulotukea, ni mikä järki nyt täs sitte oikeesti on :D ?

e: Vai onks tää nyt tämä " vittuako opiskelit väärää alaa, mene opiskelemaan lähihoitajaks tai hae siivoojaks " juttu :D Oikeesti vitun naurettavaa.. :lol:

Saatana taas lankesin provosointiin.. vois vaa jättää nää maailmanparannus hommat noitte päättäjien käsii ja tulla sit jälkeepäi tänne kirjottaa " mitäs minä sanoin.. "

Eli jätän asian vaan kylmäst tähä ja vaihan vaikka puheenaihetta jossai vaihees :D

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 29 2015 01:56am
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 29 2015 04:55am
Hajosin...

Quote
Nordea nostaa hallitustyön palkkioita jopa 65 prosenttia


Paripäivää...

Quote
Nordea pohtii jopa talletusten veloittamista



Menikö se niin, että paska valu alaspäin, vai :D ?


e: Varaa nostella palkkioita, mutta ei oo varaa pitää puljua pystyssä maailmanlaajuisesti :lol:

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 29 2015 05:00am
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 29 2015 05:09am
http://yle.fi/uutiset/eva_maahanmuutto_kaksinkertaistettava/7767100

voi olla wanha jo mut samase

Quote (TR0LLFACE @ Jan 28 2015 10:58pm)
Eli toisin sanoen siusta on ihan ok jos lapsi raiskataan ja raiskaaja saa 1,5 vuotta linnaa ja " maksaa " uhrille muutaman tonnin ? Okei asia selvä. Eihän nyt kukaan pedofiili toista tekoaan varsinkaan jos on miettiny asiaa vankilassa tovin ja vapautuu ensikertalaisena puolikkaan tuomion jälkeen. Olet oikeassa.. Tämä estää sen teon toistumisen paremmin, kuin pedofiili laitettas omanlaistensa joukkoon +10 vuodeks. Ihmisoikeuksiahan tää rikkoo kanssa.

Vejä Aku vittu päähä ookeesti :thumbsup:

Ja toi ei ollu miun fantasia kuva siusta, vaan mielipide.. ^^


;DDDDDDDDDDDDDD

mut oikeesti noita tapahtuu fitusti että baarista lähtee gimma messii ja aamulla sanoo että nyt fygyä pöytää tai viime yö oli raiskaus, semmosesta paskasta sais tulla vielä kovempia tuomioita.

This post was edited by do_NaUKI on Jan 29 2015 05:13am
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 29 2015 06:00am
http://www.mitavittua.fi/2015/01/26/suomi-maksaa-ekpn-elvytysta-ulkomaisille-pankeille-12-miljardia-joka-kuukausi/

Virma miehet taas puhuu asiaa ja tuho ku ynnätää kymmenkunta tuhatta avutonta neekeriä per vuosi lypsämää tukia ni johan on paska käessä :DDDDDDDDDDD

Quote
maahanmuuttajien työllisyysaste on reilut 50 prosenttia


Siis tohon perustui kommenttini ^^

Vittu hajoilen himas näille päätöksille :lol:

e: http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1404270443036?jako=4e5a1e7650232d68b5337622de7c7a7d&ref=og-url

Ja siintä vielä ^^

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 29 2015 06:05am
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 29 2015 06:07am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 29 2015 08:25am
elämän koulun taloustieteellisellä osastolla on ilmesesti jotakin hintavakautta vastaan. en ymmärrä että minkä takia joku haluais välttämättä heittää säästönsä ja omaisuutensa arvot kankkulan kaivoon tai jäädyttää talouden toimintaa, mutta mikäs minä oon tuomitsemaan.

1. Suomen osuus EKP:n pääomasta on muuten n. 1%, ja sillä rahotuksella ei oo mitään tekemistä tulevien kuukausittaisten budjettien kanssa (mitä vittua nyt taas :D)
2. uudessa osto-ohjelmassa hankitaan myös valtioiden velkakirjoja

hämmentävän ja mielikuvituspohjasen maahanmuuttovuodatuksen osaan jättää omaan arvoonsa. en oikeen ymmärrä tota vouhkaamista ku kaikki tilastot ja tiedot on ihan jok'ikisen ihmisen saatavilla.

mun uskoni demokratiaan murenee pala palalta jokasen mitavittua-artikkelin, iltalehden yleisönosastokommentin ja kummallisen vuodatuksen myötä

This post was edited by Gastly on Jan 29 2015 08:26am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1383384385386387458Next
Add Reply New Topic New Poll