d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1380381382383384458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 22 2015 02:49pm
Quote (TR0LLFACE @ Jan 22 2015 11:31am)
Auta armias jos somalipentua ois vejetty turpaa, ni oisko poliisi painostanu sitä sovitteluun ?

varmaankin? kyllähän ne jutut koetetaan aina viedä ensisijassa sovittelun kautta.
en oikein ymmärrä tätä kroonista uhriutumisen tarvetta joka kansanmurha- lynkkaus- sun muissa väkivaltafantasioissa vellovilta rasisteilta tuntuu joka vaiheessa puskevan.

Quote (keksisuklaa @ Jan 22 2015 01:53pm)
mitavittua.fi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

en tiiä tykkäänkö tossa sivussa enemmän sen sensaationhakusista puolitotuuksista vaiko siitä että kaikki sivuston artikkelit on kieliasultaan yläkoulutasoa

This post was edited by Gastly on Jan 22 2015 02:53pm
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 22 2015 02:55pm
Quote (Gastly @ 22 Jan 2015 22:49)
en tiiä tykkäänkö tossa sivussa enemmän sen sensaationhakusista puolitotuuksista vaiko siitä että kaikki sivuston artikkelit on kieliasultaan yläkoulutasoa


Mutta sisältöhän on se mikä merkitsee, ei se miten se on kirjotettu. Välillä suora ja ytimekäs ( siun kielellä yksinkertainen ) on parempi ku esim. " politiikkomainen vastaus " asian kiertämiseksi ja vastauksen välttämiseksi.

e: Painostamimen ja ehottaminen on kaksi eri asiaa kun sovittelusta on kyse. Eiköhän tossa koiteta puolustaa sitä vähemmistöä ettei Lieksan karut rasismi tilastot pahentus sillä ku somali joutukii vankilaa / ehdonalaiseen eikä asiasta koitettu selvittää sovittelemalla. Jonkinäköinen sopeutumis tukihan siinä heikkenee.

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 22 2015 03:01pm
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Jan 23 2015 02:56am
Quote (TR0LLFACE @ 22 Jan 2015 23:55)
Mutta sisältöhän on se mikä merkitsee, ei se miten se on kirjotettu. Välillä suora ja ytimekäs ( siun kielellä yksinkertainen ) on parempi ku esim. " politiikkomainen vastaus " asian kiertämiseksi ja vastauksen välttämiseksi.

e: Painostamimen ja ehottaminen on kaksi eri asiaa kun sovittelusta on kyse. Eiköhän tossa koiteta puolustaa sitä vähemmistöä ettei Lieksan karut rasismi tilastot pahentus sillä ku somali joutukii vankilaa / ehdonalaiseen eikä asiasta koitettu selvittää sovittelemalla. Jonkinäköinen sopeutumis tukihan siinä heikkenee.


Tuo mitavittua vaikuttaa vähän semmoselta sivulta, että taustalla on virman ukot jotka on päättäny kahvitauolla pistää maan uutistarjonnan uusiks. Ja se, että on parempi kun iltapaska on vähän sama kun sanois että 1300 €/kk kuukauspalkka on parempi ku 1250€/kk. Ei sillä vielä kuuhun mennä.

E: Toisaalta noi kommentit on aika viihdyttäviä ja samalla huolestuttavia.

This post was edited by Swash on Jan 23 2015 02:57am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 23 2015 04:47am
Mitävittua on kyl helmi sivu.
Siis en usko puoliakaan mitä ne kirjottaa, mut välillä on ihan hyviäkin juttuja. Välillä taas ihme foliohattusekoilua.
mene ja tiedä. Ihan viihdyttävää pieninä annoksina harvakseltaan.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jan 23 2015 05:35am
Lapset tappelee, voi kauheeta.
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 23 2015 06:07am
Quote (Swash @ 23 Jan 2015 10:56)
Tuo mitavittua vaikuttaa vähän semmoselta sivulta, että taustalla on virman ukot jotka on päättäny kahvitauolla pistää maan uutistarjonnan uusiks. Ja se, että on parempi kun iltapaska on vähän sama kun sanois että 1300 €/kk kuukauspalkka on parempi ku 1250€/kk. Ei sillä vielä kuuhun mennä.

E: Toisaalta noi kommentit on aika viihdyttäviä ja samalla huolestuttavia.


No virman ukot > iltapaskan reportterit :D Mielipide kysymys joo, kaikilla omat tarpeensa uutisten suhteen. Kyllähän tota tulee luettua vähän " toisesta sisään ja toisesta ulos " periaatteella, mutta jotku asiat on aika ytimekkäitä ja omastamielestä paikkaansa pitävi ilman että skaalataan viereen maailmanluokan taulukko jotta asia josta keskustellaan näyttäisi mahdollisemman pieneltä ja mitättömältä, niinku täällä eräs henkilö välillä tykkää tehä :D Tälläsenä hatustatemattuna esimerkkinä vois sanoo että jos väitän et perunaa myydään Suomessa paljon ja linkkaan siihen MTV 3 uutis linkin, niin eräs henkilö tulee vastaamaan aiheeseen näin " Et nytten ajattele tilastollisesti eri peruna lajikkeita ja jos sitten vielä lisäät siihen eri kuuttajien ikähaarukan ni näet että miks. Suositten myös luetunymmärtämis testejä kaikille ni ehkä tää kirjoittaminen ja asian ymmärtäminen selkeytyisi. Samoten kaikkien pitäisi mennä jonkin näköiselle " Etiikka ja Elämän Filosofiointi " kurssille ni ymmärtäisitte myös miksi olette väärässä " Tää on tätä Suomi foorumin viihdettä :lol: :thumbsup:

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 23 2015 06:08am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jan 23 2015 06:30am
Mää lukemassa paskalehtien "uutisia" =D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 23 2015 10:45am
"Olisitte porukalla piessy ton vitun neekeri apinan, saatanan nössöt. Täällä Kokkolassa toi paskanahka nekru oltais pantu nippuun ja kunnolla, ei olis eka kerta kun Kokkolassa porukat ovat tehneet sompanssille kasvoremonttia. :)"

:DDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 23 2015 11:10am
Quote (Rzi @ 23 Jan 2015 18:45)
"Olisitte porukalla piessy ton vitun neekeri apinan, saatanan nössöt. Täällä Kokkolassa toi paskanahka nekru oltais pantu nippuun ja kunnolla, ei olis eka kerta kun Kokkolassa porukat ovat tehneet sompanssille kasvoremonttia. :)"

:DDDDDDDDDDDDD


Aika rasistinen ja yliampuva reakointi, kun kyseessähän on vaan turpiin lyönti. Itteeni lähinnä ihmetytti toi poliisin toiminta, tai sitte artikkeli antaa vääristetyn kuvan asiasta.

e: Eiku ainii, unohin et siun mielestä lapsenraiskaus on ok ja tuomiot on kohallaa. Ja siks vertasit turpiin lyöntiä ja miun raiskari kommenttia keskenään .

" :DDDDDDDDDDDD "

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 23 2015 11:19am
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jan 23 2015 11:12am
Quote (Rzi @ Jan 23 2015 04:45pm)
"Olisitte porukalla piessy ton vitun neekeri apinan, saatanan nössöt. Täällä Kokkolassa toi paskanahka nekru oltais pantu nippuun ja kunnolla, ei olis eka kerta kun Kokkolassa porukat ovat tehneet sompanssille kasvoremonttia. :)"

:DDDDDDDDDDDDD


kokkolas on helvetin kovia ukkoja
Go Back To Suomi Topic List
Prev1380381382383384458Next
Add Reply New Topic New Poll