☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev
1
37
38
39
40
41
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 10317
Replies: 402
Track Topic
Wondrous
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold
:
0.00
#381
Dec 19 2012 03:26pm
Quote (Rupsu @ 19 Dec 2012 20:50)
Ei ole vielä edes ennakkotilauksia missään, eli lienee vielä hetken pajalla
Eikös pari pelintekijää oo kreikassa vankilassa tai jotain?
peterpants
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold
:
3,280.00
Trader:
Trusted
#382
Dec 19 2012 03:37pm
Quote (Wondrous @ 19 Dec 2012 23:26)
Eikös pari pelintekijää oo kreikassa vankilassa tai jotain?
arma3 pelintekijöitä, ei dayz
Rupsu
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
60.01
#383
Dec 19 2012 03:56pm
Quote (Wondrous @ 20 Dec 2012 00:26)
Eikös pari pelintekijää oo kreikassa vankilassa tai jotain?
dafuq?
Wondrous
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold
:
0.00
#384
Dec 19 2012 11:16pm
Quote (peterpants @ 19 Dec 2012 23:37)
arma3 pelintekijöitä, ei dayz
aa
Quote (Rupsu @ 19 Dec 2012 23:56)
dafuq?
http://rocketkiwi.tumblr.com/
This post was edited by Wondrous on Dec 19 2012 11:17pm
BloodStream
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#385
Dec 20 2012 06:36am
Quote (Hagerty @ 19 Dec 2012 21:18)
no kait se sitten täytyy laittaa steamista latautuu
Tule joskus pyörähtämään meidän teamspeakissä, ts.gonnahate.org jos peliseura natsaa.
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#386
Dec 20 2012 09:30am
Quote (peterpants @ 19 Dec 2012 23:37)
arma3 pelintekijöitä, ei dayz
Kyllä niillä on näpit ollu DayZ:ssa kans, tehny ChernarusPlus mappia, mutta joo.
Hagerty
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
0.00
#387
Dec 20 2012 02:26pm
Nyt on perskele!
Hagerty
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
0.00
#388
Dec 20 2012 03:57pm
Onpa vaikea näin aluksi.
Paroni
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold
:
5,830.00
#389
Dec 20 2012 05:00pm
onkos dayzin puolelle tullu mitään merkittävää muutosta? kun ei ole tullut pelattua vähään aikaan
peterpants
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold
:
3,280.00
Trader:
Trusted
#390
Dec 21 2012 03:05am
Quote (Paroni @ 21 Dec 2012 01:00)
onkos dayzin puolelle tullu mitään merkittävää muutosta? kun ei ole tullut pelattua vähään aikaan
Eipä oikeestaan... uusia mappeja joku 8 ja hackereita ei enää näy
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
37
38
39
40
41
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact