Quote (A2K @ 23 May 2011 20:18)
kuulostaa tavallaan aika vähältä ku 80 saa 26-28hepoa ja 125 saa sen 40-45 hepoa. ja niil ajaa silti 8h per mäntä. 30h per pytty.
sillai suhtees kuulostaa vähälle. mut onko nois sit rajotettu läppien tai virtauskanavien ominaisuuksia? vai onko ne laajemmalle alueelle vaan tehty ne tehokäyrät?
No eihän kuutiomäärää tuplaamalla saada tuplamäärää hevosvoimia

Onhan noissa jonkinlaisia rajotuksia, en kyl tiedä et minkälaisia tarkalleen.
Quote (SeppoTaalasmaa @ 23 May 2011 20:19)
täälä haisee bensiini
Pärisee hyvin.
This post was edited by Wondrous on May 23 2011 11:54am