d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev13738394041210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 23 2011 11:03am
Quote (A2K @ 23 May 2011 18:52)
No joo.. Ohan noit. Mut veiklaan siltk etjoku 700 nelitahi 1pyttyne vois nuijia noit. En tiiä jos se kakstahtisuus o sääntökirjas.


Kyllähän tollasilla KTM:än uusilla LC4:silla ajetaan kans, eikä niitä kyl jätetä vakioiks :D taitaa neki hipoo jotain 700kuutiota.
Tosin ne tulee ihan helvetin kalliiks, eikä oikeen kestä kauheen hyvin ainakaan sivuvaunucrossia.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 23 2011 11:05am
Quote (Wondrous @ 23 May 2011 20:03)
Kyllähän tollasilla KTM:än uusilla LC4:silla ajetaan kans, eikä niitä kyl jätetä vakioiks :D taitaa neki hipoo jotain 700kuutiota.
Tosin ne tulee ihan helvetin kalliiks, eikä oikeen kestä kauheen hyvin ainakaan sivuvaunucrossia.


oot varmasti oikeas, ite kun en seuraa niin paljoa. tiedän kyl lajin mutten oo kattonu ku aikani kuluks. :D tosin ihan mielenkiintoselta näyttää. :D

Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 23 2011 11:12am
Quote (A2K @ 23 May 2011 20:05)
oot varmasti oikeas, ite kun en seuraa niin paljoa. tiedän kyl lajin mutten oo kattonu ku aikani kuluks. :D tosin ihan mielenkiintoselta näyttää. :D


Mul on pari kuvaa tääl jsp:n gallerias :)

Huhujen mukaan tollasesta 700cc 2-tahtisesta Zabelista irtoo penkissä 80-90hp.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 23 2011 11:18am
Quote (Wondrous @ 23 May 2011 20:12)
Mul on pari kuvaa tääl jsp:n gallerias :)

Huhujen mukaan tollasesta 700cc 2-tahtisesta Zabelista irtoo penkissä 80-90hp.


kuulostaa tavallaan aika vähältä ku 80 saa 26-28hepoa ja 125 saa sen 40-45 hepoa. ja niil ajaa silti 8h per mäntä. 30h per pytty.
sillai suhtees kuulostaa vähälle. mut onko nois sit rajotettu läppien tai virtauskanavien ominaisuuksia? vai onko ne laajemmalle alueelle vaan tehty ne tehokäyrät?
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
May 23 2011 11:19am
täälä haisee bensiini
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 23 2011 11:54am
Quote (A2K @ 23 May 2011 20:18)
kuulostaa tavallaan aika vähältä ku 80 saa 26-28hepoa ja 125 saa sen 40-45 hepoa. ja niil ajaa silti 8h per mäntä. 30h per pytty.
sillai suhtees kuulostaa vähälle. mut onko nois sit rajotettu läppien tai virtauskanavien ominaisuuksia? vai onko ne laajemmalle alueelle vaan tehty ne tehokäyrät?


No eihän kuutiomäärää tuplaamalla saada tuplamäärää hevosvoimia ;)
Onhan noissa jonkinlaisia rajotuksia, en kyl tiedä et minkälaisia tarkalleen.

Quote (SeppoTaalasmaa @ 23 May 2011 20:19)
täälä haisee bensiini


Pärisee hyvin.

This post was edited by Wondrous on May 23 2011 11:54am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 23 2011 11:59am
Quote (Wondrous @ 23 May 2011 20:54)
No eihän kuutiomäärää tuplaamalla saada tuplamäärää hevosvoimia ;)
Onhan noissa jonkinlaisia rajotuksia, en kyl tiedä et minkälaisia tarkalleen.



Pärisee hyvin.


joo ei tietenkään mee kuutiomäärän mukaan. mut ois vaan luullu et ois vähä isompi ero ollu tehois. kuitenki 250cc on jo 60heppaa.
siis normaaleis crosseis. :D

seppo taas spämmää. :angry:
Member
Posts: 8,462
Joined: Jan 19 2008
Gold: 405.00
May 23 2011 03:30pm
ostin lauantaina räsän ja sain sen mankin myytyä =)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 24 2011 05:50am
tarkotuksena ois taas kävästä tallil.. :D laittas navat paikalleen taka-akseliin ja vanteet peräs. sais sen rullaamaan taas. B)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 24 2011 05:53am
Quote (pavee @ 24 May 2011 00:30)
ostin lauantaina räsän ja sain sen mankin myytyä =)


Gz! Kuvia kehiin sit kesä tuuninkeistä!!!

Quote (A2K @ 24 May 2011 14:50)
tarkotuksena ois taas kävästä tallil.. :D laittas navat paikalleen taka-akseliin ja vanteet peräs. sais sen rullaamaan taas. B)


Vaimoasko sinne pakoilet ku nii useesti siellä oot ^^
Go Back To Suomi Topic List
Prev13738394041210Next
Add Reply New Topic New Poll