Quote (Gastly @ 14 Oct 2012 02:29)
nuo o hiukka tylsiä ku nii heikko ai, ja aika tylsää toi hallitsemine / diplomatia jne.
kattoo jos ne saa ton rtw2 paremmaks
europa barbarorum-modi toho on kyl kova, saa ees hiukka haastetta 8D
ohan se iha villi sekin, mutta ei mua ainakaa nappaa mitkään babat heilumassa. Imo rome pelkästää parempi.
Ja totta. RTW2 ootellessa.
This post was edited by Mutu on Oct 14 2012 03:06am