Quote (Kodekit @ 2 Dec 2009 16:18)
Ei kai nyt niin paljoa?..
mä voisin ehk ostaa noi kamat nii sit vois olla 2x mf käynnis jos ne pistäis uudestaan =)
eiko ainii, ei tos auto mf oo loaderii nii ei pysty 2x :>
This post was edited by EpixDII on Dec 2 2009 08:53am