d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1378379380381382458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 18 2015 02:18pm
Quote (TR0LLFACE @ Jan 18 2015 10:19pm)
niin mitä vitun tasapainotettavaa siinä pitäisi olla ?

nuorten miesten osuus seksuaalirikoksista on suuri
missä ryhmässä nuoret miehet on yliedustettuina

nyt mieti et mikä on se muuttuja joka selittää aika paljo. vinkkinä sanon et se ei oo ihonväri, kansalaisuus tai uskonto

Quote (TR0LLFACE @ Jan 18 2015 10:19pm)
ymmärrän sinut täysin väärin...

Suomessa pitäs olla jotku lukukinkerit vaikka joka viides vuosi joilla sitte tarkasteltas ihmisten laskutaitoa ja kykyä luetunymmärtämiseen. saattais tänki topicin taso olla jotain ihan toista jos kanssakeskustelijoilla ois rahtuakaan ymmärrystä ylipäätänsä yhtään minkään päälle
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jan 18 2015 02:26pm
Quote (Rocko @ 18 Jan 2015 22:07)
Tuossakaan tapauksessa ei tuomittu raiskauksesta (törkeänä raiskauksena olis tullu reippaasti yli 4v), koska oikeus katsoi, että sellaista ei ole tapahtunut. Pelkästään hyväksikäyttötuomioita. Millä järjellä, jos on kerran tukistettu / lyöty / tallottu? Väkivaltaa ei ole pelkästään uhattu käyttää vaan myös käytetty. Siihen päälle kaikki nuo seksuaaliset teot...

Joko noissa lakipykälissä on mätää tai sitten nää tulkinnat on aivan päin vittua.


raiskaus olis sillo jos sais bluu mutko nää herrat vaa runkkaili niitte tyttösien päälle, sitten tukisteli ja potki kun eivät tykänneet
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2015 02:27pm
Quote (hartwall @ 18 Jan 2015 21:43)
Joo samaa mieltä.


:wub:

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 18 2015 02:36pm
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2015 02:38pm
Quote (Gastly @ 18 Jan 2015 22:18)
nuorten miesten osuus seksuaalirikoksista on suuri
missä ryhmässä nuoret miehet on yliedustettuina

nyt mieti et mikä on se muuttuja joka selittää aika paljo. vinkkinä sanon et se ei oo ihonväri, kansalaisuus tai uskonto


Suomessa pitäs olla jotku lukukinkerit vaikka joka viides vuosi joilla sitte tarkasteltas ihmisten laskutaitoa ja kykyä luetunymmärtämiseen. saattais tänki topicin taso olla jotain ihan toista jos kanssakeskustelijoilla ois rahtuakaan ymmärrystä ylipäätänsä yhtään minkään päälle


Oot kyllä miun suosikki postaaja / väitteliä tällä foorumilla :D Tämä suuri avarakatseisuus on jtn niin ihmeellistä :D
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jan 18 2015 04:20pm
Quote (Pavise @ 18 Jan 2015 22:26)
raiskaus olis sillo jos sais bluu mutko nää herrat vaa runkkaili niitte tyttösien päälle, sitten tukisteli ja potki kun eivät tykänneet


Julkisesta selosteesta:

Quote
X, X ja X ovat yhdessä olleet useampia kertoja sukupuoliyhteydessä tapahtuma-aikana 2 - 5 -vuotiaiden kolmen asianomistajan kanssa.


Tuo nyt ei jätä tulkinnanvaraan oikein mitään.

Syyttäjä vetänee tän homman hoviin. Jos ne olis siellä järjissään.

This post was edited by Rocko on Jan 18 2015 04:21pm
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jan 18 2015 04:29pm
Quote (Rocko @ 19 Jan 2015 00:20)
Julkisesta selosteesta:



Tuo nyt ei jätä tulkinnanvaraan oikein mitään.

Syyttäjä vetänee tän homman hoviin. Jos ne olis siellä järjissään.


no midä's viddua tarkistin vielä käräjäoikeuden selosteesta ja oikeassa olit

Quote
ovat yhdessä olleet useampia kertoja sukupuoliyhteydessä tapahtuma-aikana 2 - 5 -vuotiaiden kolmen asianomistajan kanssa sekä tehneet näille seksuaalisia tekoja koskettelemalla sukupuolielimillään tai esineillä asianomistajien sukupuolielimiä sekä selkää, jalkoja ja vatsaa sekä tyydyttämällä itseään asianomistajien nähden niin, että he ovat saaneet siemensyöksyn asianomistajien päälle


mikähä lie ollut syynä ettei raiskaustuomiota sitten, ota ja tiedä :unsure:
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2015 05:07pm
Koska raiskaajia suojellaan ja uhrin henkistä / fyysistä kärsimystä mitätöidään.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 18 2015 05:35pm
Eipä ne onneks raiskannu mitä luultavimmin koska tuomiot on nuo

– Tämäntyyppisten tekojen osalta rangaistuksen mittaaminen ei ole mekaanista, vaan hyvin monivivahteinen asia. Sitä ei pysty arvioimaan pelkän selosteen pohjalta, sillä siinä ei ole esitetty perusteita, miksi juuri näihin rangaistuksiin on päädytty.

– Tekotapojen kuvaus viittaa tässä siihen, että teot voisivat olla ankaramminkin rangaistavia. Tapauksessa voi kuitenkin olla asioita, jotka ovat vaikuttaneet lieventävästi. On esimerkiksi mahdollista, ettei varsinaista sukupuoliyhteyttä ole tapahtunut, vaan teko on ollut enemmänkin koskettelua, Nuotio sanoo.

Lehdistö kyllä osaa niksit. Paha se on sanoa mitä on tapahtunu tarkalleen ja minkä takia nuo tuomiot

This post was edited by Rzi on Jan 18 2015 05:40pm
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 19 2015 12:06am
Juuh.. Elikkäs eihän kukaan voi tietää että onko 5 vuotiaan lapsen sisälle työnnetty kikkeliä, kaiken lisäks sehän ois sairasta ja tollaselle alle 30 vuotiaalle tekiälle aivan liian epänormaalia käytöstä. Olen samaa mieltä asiasta, harmi ku on päässyt julkisuuteen. Parempi ois ollu et ihan hissunkissun ois oltu asiasta, johokii tutkimuksee ois miehet laitettu ja tarjottu vapaaehtoista hoitoa heille. Vai mitä Ärtsi, Aku ja Jaffamies ?

Siis tää median paisutteluhan on täysin epä eettistä ja kaikenlisäks hirveen julmaa noita tekijöitä kohtaa, ku eihä sitä satavarmasti nyt tiietäkkää et uittiko ne kikkelii siel pimperos vai hakkaskone muutevaa ja runkkas sitte päälle..

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 19 2015 12:19am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 19 2015 12:28am
Ai perkele ku sais virman ukkojen kanssa kiinni nää ruipelot
Go Back To Suomi Topic List
Prev1378379380381382458Next
Add Reply New Topic New Poll