d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1377378379380381458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jan 17 2015 10:15am
ehdotan, että ahvenanmaasta tehdään vankilasaari, johon sitte kyyssätään kaikki rikolliset karsimään tuomiota.
ennen saarelle vientiä jokaiseen tatuoidaan ''viivakoodi'', josta näppärästi näkee mistä kukin on sinne joutunu.
kanssa vangit saa sitten arvioida tälläiset ''jammut'' ja toimia asiaan kuuluvalla tavalla....
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 17 2015 10:18am
Tuskin auttaa uhria.. Mitään ei kait ole tehtävissä sen suhteen, mutta se että noi paskiaiset kärsii siellä linnassa +10 olisi edes pieni lohtu niille omaisille jotka ajattelee asiaa. Noi ei todellakaan kuulu muiden kanssakäyvien joukkoon.. Sitä paitsi suurin osa seksuaalirikollisista uusii tekonsa, sairaus kuten sanoit, toistuu vaikka kuinka siun laiset ihmiset niitä koittaa ohjata..Se että ne sen +10 vuotta istus linnassa pitäis sen uudelleen toistumisen mahdollisuuden poissa. Mutta turhaa sitä on täällä lähtee vääntämään, menetetty mikä menetetty tapaus..
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 17 2015 10:23am
Quote (Rzi @ 17 Jan 2015 18:14)
Kattokaapa muita maita missä on viidakon lait


Onko se " viidakonlaki " jos esim. jossai maassa se elinkautinen on elinkautinen ? Poistetaan se vitun paskianen muiden ihmisten joukosta kuin joku vitun loinen konsanaan ja laitetaan samaan purkkiin muiden kaltaistensa kanssa ja me muut olemme sitten sen purkin ulkopuilella, omien kaltaistemme kanssa. Imo vitun hyvä idea. Sit jos siellä joku " kompastuminen rappusissa " tapahtuu ku tuimiota istutaan niin on vaan palvelus ihmiskumnalle, niitä hörhöjä kun tulee aina lisää..

e: Sitten jos väitätte että tää on perustetonta ni mietitään sitten että ne ihmiset on sairaita. Okei, mielisairaalassa on sairaita ihmisiä kanssa. Ne juttelee itsekseen ja elää siellä sen oman elämänsä poissa muista kanssakäyjistä, mikäs siinä. Ni miksi vitussa raiskaajaa ei saa laittaa vankilaan loppuelämäkseen muitten kaltaittensa luokse ? Sairashan sekiin on ja kuuluu siten omanlaistensa joukkoo ? Vai pietkö Ärtsi nyt oikeesti raiskaajaa parempana ihmisenä ku ihmistä joka on myös sairas ja elää laitoksella ? Miks mielisairas ihmine ei saa olla vapaasti ulkomailmassa mutta raiskaaja saa ? Onko mielisairas ihminen huonompi tai vähemmän arvokkaampi henkilö ku raiskaaja ? Omasta mielestä molemmille on sopiva hoito ja hoitopaikka : mielisairaalle henilölle on se laitos ja lääkkeet ja pedofiilille on se vankila ja " saippuan noukkimine ". Vai onko tässä nyt jokin ongelma ?

e2: Enkä nyt sitten tätä pahalla tarkottanu, inhottavaahan se on että joku henkilö on sairas ja todettu vaaraksi itselleen ja muille ja tästäsyystä määrätty laitokselle pakkohoitoon pidemmäksi aikaan. Paskempaa on se että henkilö joka on todettu vaaralliseksi muille ja pilaa muiden elämää ni ei tuomita loppuelämäkseen, vaikka pitäisi.. Ja tässäkiin taitaa käydä niin että ne uhrit on vaaraksi itselleen ja muille myöhemmin elämässään. Paskaahan sekiin on että tekijöitä puolustellaan... GG !

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 17 2015 10:51am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 17 2015 10:24am
Quote (sahtitynnyri @ 17 Jan 2015 18:15)
ehdotan, että ahvenanmaasta tehdään vankilasaari, johon sitte kyyssätään kaikki rikolliset karsimään tuomiota.
ennen saarelle vientiä jokaiseen tatuoidaan ''viivakoodi'', josta näppärästi näkee mistä kukin on sinne joutunu.
kanssa vangit saa sitten arvioida tälläiset ''jammut'' ja toimia asiaan kuuluvalla tavalla....


Aika taiteellinen näkemys asiasta.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 17 2015 10:31am
"johan ne on kasvanu semmosiks"
viittasin siis noihin 2-5 vuotiaihin, ei ne ole vielä mihinkää kasvanut

melkein kaikilla sarjamurhaajilla ja sosiopaateilla on yhteisenä tekijänä väkivaltaiset/juoppovanhemmat.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 18 2015 12:18pm
Quote (Napi @ Jan 16 2015 10:02pm)
valitettavana faktana toimisi vaikkapa ulkomaalaisten huomattava osuus raiskaussyytteistä

Quote (Napi @ Jan 17 2015 07:04pm)

tasapainota sukupuoli- ja ikäjakaumilla ja mieti et mikä ryhmä on se joka tekee rikoksia
tilastojen tulkintaa vois ruveta opettamaa kouluissa

Quote (Napi @ Jan 17 2015 07:04pm)
mutta jotain tommosille tulis tehdä, vaikka pallit pois.

siihe et Suomen kansalaisten ruumiit on rangastuksie kannalta aika pitkälti koskemattomia on iha oikeita syitä.

Quote (Napi @ Jan 17 2015 07:04pm)
iso ongelmana suomelle on tämä vapaa liikkuvuus

Valko-Venäjä sekä Venäjä ei kuulu vapaan liikkuvuuden piiriin. suuri osa venäläisten tekemistä rikoksista on ampuma-aserikoksia iha yksinkertasesti siitä syystä et kaikki tappelu- ja pahoinpitelyvälineistö muuttuu Venäjältä Suomen rajan yli tultaessa laittomiks, ja se juttu liikennerikoksista pätee edellee. huomautettakoon myös et täs siteeratussa tutkimuksessa todettii "Toisaalta ryhmien vuosittaiset kokonais-
kävijämäärät ovat olleet suhteellisen pienet.", joka meinaa sitä ettei "vapaa liikkuvuus" vaikuta olevan mikää kovin suuri ongelma - tää tosin unohdettii tossa missä lie julkasussa minkä linkkasit mainita.

http://www.optula.om.fi/material/attachments/optula/julkaisut/verkkokatsauksia-sarja/eGSlceM41/ulkomaalaisten_rikollisuus.pdf
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2015 01:19pm
Quote (Gastly @ 18 Jan 2015 20:18)
tasapainota sukupuoli- ja ikäjakaumilla ja mieti et mikä ryhmä on se joka tekee rikoksia


Mielenkiintoinen, puolustava argumentti ulkomaalaisista seksuaalirikollisista. Väitätkö nytten et siulla on oma pikku kaavio mistä näkee että 15v romaani tytöt tekee eniten seksuaalirikoksia Suomessa ? Vai mitä nyt meinaat ? Jos selvästi sanotaan että ulkomaalaisten osuus seksuaaliriksiin on suuri, niin mitä vitun tasapainotettavaa siinä pitäisi olla ? Ei se nuoriso näpistysten määrä, autovarkaudet tai rattijuopumukset muuta sitä lukua, prosenteissa ehkä jos kaikki otetaan mukaan, mutta summa ( numerollinen määrä ) on sama ja suurehko. Se että koitat nyt puolustella näitä ulkomaalaisis raiskaajia sotkemalla kaikki myymälävarkaat mukaan ( oireet muuten voi viitata lapsuuden traumoihin, ehkä joku neekeri on vähä ujuttanu mambaasa angstaavan teini pojan röörissä ) on säälittävä veto tai sitten ymmärrän sinut täysin väärin...

e: Koska ei minusta tässä haeta tai tarvita mitään omaa ryhmää ulkomaalaisille seksuaalirikollisille selittämään sitä että niitä on paljon. Vai pitääkö tätäkiin asiaa tulkita suuressa mittakaavassa jotta prosenttiaalisesta luvusta saadaan pieni ? Yksikiin tässä ryhmässä on liikaa..

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 18 2015 01:25pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 18 2015 01:36pm
voi vittu aku yritä nyt ees
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 18 2015 01:43pm
Quote (TR0LLFACE @ 18 Jan 2015 21:19)
En aio oikeasti ruveta argumentoimaan tai lukemaan mitään tilastoja vaan heitän mututuntumalta jotain ja vaihdan puheenaiheen teoreettisiin raiskaustapauksiin.


Joo samaa mieltä.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 18 2015 02:07pm
Tuossakaan tapauksessa ei tuomittu raiskauksesta (törkeänä raiskauksena olis tullu reippaasti yli 4v), koska oikeus katsoi, että sellaista ei ole tapahtunut. Pelkästään hyväksikäyttötuomioita. Millä järjellä, jos on kerran tukistettu / lyöty / tallottu? Väkivaltaa ei ole pelkästään uhattu käyttää vaan myös käytetty. Siihen päälle kaikki nuo seksuaaliset teot...

Joko noissa lakipykälissä on mätää tai sitten nää tulkinnat on aivan päin vittua.

Go Back To Suomi Topic List
Prev1377378379380381458Next
Add Reply New Topic New Poll