d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1376377378379380458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 16 2015 05:56pm
Quote (Napi @ 17 Jan 2015 01:45)
siis ihan ylipäätään, tossa ei eritelty laisinkaan minkä luokan rikoksia tuossa 'tilastossa' oli
mistä edes tuo lainaus oli?


öää törmäsin siihe jossai. Oon aika kuumehoureis et en todellakaan muista ees monelta heräsin.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 17 2015 01:19am
Quote (Rzi @ 17 Jan 2015 00:42)
Lättyyn vetämisestä pitäs antaa puol vuotta linnaa


Ruualla leikkiminen on minustakin kamalaa!
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 17 2015 01:58am
Quote (hartwall @ 17 Jan 2015 00:57)
Vissii, keksi ite oma variaatios. Varmasti osaat tän rasismi jutun paremmin ku minä.


Aika törkee väitös <_<
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 17 2015 09:03am
Ja tosiaan, totuus iski kanssa omaan mieleen että nämä "arjensankarithan" istuvat tod. näk. sen 1,5v koska ovat ensikertalaisia(?) .. Niiku tuolla lukee. Valitettavaa..

Itse toivon että joka ikinen vanki siellä vankilassa tietää että minkä takia kyseiset henkilöt siellä on.. Tuskin lapsen hyväksikäyttäjät ovat vankilassa " kukkona tunkiolla "...

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 17 2015 09:03am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 17 2015 09:51am
Pitääkö kaikki sairaat ihmiset lahdata? Mitä jos olisit ite sairas
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 17 2015 09:58am
Vetäs aika sanattomaks...

Kiinnostus lähteä keskustelemaan asiasta ton kommentin jälkeen edes väittely mielessä on aika nolla. Noh jokasella on asiaan oma mielipide ja näkemys, olemmehan kaikki erilaisia ihmisiä.

e: Lisään vielä että kirjoitukseni pointti on pettymys tähän valtioon.. vaikka noi juntit istus koko tuomionsa eli hurjat 3v, niin se ei ole mitenkään verrattavissa noiden lapsien ja lapsien omaisten kärsimyseen joka ei pakosti lopu ikinä. En koskaan ymmärrä ihmisiä jotka puolustaa raiskaajia ja hokee että hoitoa ne tarvii, onkohan sekii vapaaehtoista ? Se että noi istuis sen +10 vuotta sais ehkä heidät ymmärtämään siellä vankilassa mitä vittua ne oikeesti on tehny.. Jos ei senkää jalkee tajuu, ni sitten voijaan käydä miettimään lahtaamista, kute asian mainitsit. Säälittävä tuomio.. Ei voi muuta sanoa. Tästä tietysti puuttuu vielä se kommentti " Pikku rikollisiahan ei saisi altistaa vankilan pahoille suur rikollisille " vai miten lie se menikään.. Oon kyllä huomannu että ite välillä sanon tyhmiä ja niitä rasistisia asioita täällä mutta ei vittu teitä jotka puollustaa ihmistä joka pilaa täysin toisen ihmisisen elämän. Sitten kun saat omia lapsia ja mietit että mitä jos se ois ollu siun muksu jota noi ääliöt ois höylänny ? Oisit edelleen paapomassa niitä ? Tulevaisuuden kannalta toivon kyllä välillä että se pieni osuus ihmiskunnasta jotka ajattelee noiden paskiasten tarvitsen hoitoa olisi lisääntymiskyvyttömiä..

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 17 2015 10:11am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 17 2015 10:04am
Quote (hartwall @ 17 Jan 2015 02:56)
öää törmäsin siihe jossai. Oon aika kuumehoureis et en todellakaan muista ees monelta heräsin.

http://www.mitavittua.fi/2015/01/16/ulkomaalaiset-tehtailevat-rikoksia-ahkerasti/
tossa on myös kuvallinen graafi, jonka mukaan ruotsalaiset kuuluvat ryhmään, joka tekee toiseksi vähiten rikoksia suomessa.

romanikerjäläisethän nyysii pelkästään lontoon metrosta miljardeja vuosittain.

iso ongelmana suomelle on tämä vapaa liikkuvuus
se yhdistettynä suomen veteliin linnatuomioihin ja hotellimaisiin vankilaolohiin, tämähän on unelmapaikka järjestäytyneelle rikollisuudelle, kun on oikeen tehty alennuskupongit rikollisten tuomioihin niin, ettei jää paha maku suuhun muuta kuin uhrille

Quote (Rzi @ 17 Jan 2015 18:51)
Pitääkö kaikki sairaat ihmiset lahdata? Mitä jos olisit ite sairas

mimmosiahan seksuaalisesti flipanneita noista ihmisistä kasvaa?
sairaat tartuttaa muita, ja sairaudet uusiutuu. ei ehkä lahdata, mutta jotain tommosille tulis tehdä, vaikka pallit pois.

This post was edited by Napi on Jan 17 2015 10:05am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 17 2015 10:10am
Quote (TR0LLFACE @ 17 Jan 2015 17:58)
Vetäs aika sanattomaks...

Kiinnostus lähteä keskustelemaan asiasta ton kommentin jälkeen edes väittely mielessä on aika nolla. Noh jokasella on asiaan oma mielipide ja näkemys, olemmehan kaikki erilaisia ihmisiä.


Nimenomaan. Onneks täällä ei kuitenkaan anneta kadun miehille oikeutta jakaa tuomioita.
Tottakai nuo tuomiot on lyhyitä ku verrataan tiettyihin muihin rikoksiin. Jotain pitäs tietysti keksiä jos ei tuomion jälkeen ole yhteiskuntakelpoinen.
Ei nuo ole synnyttyään päättäny alkaa perseilemään vaan ovat ymäristön ja olosuhteiden uhreja. Ongelmat sitten puhkeaa eri muodoissa niinku vaikka kouluampujilla.
Mielummin miettii niitä syitä ja mahdollisuuksia estää nämä seuraavalla kerralla eikä taivastella mitä ei tekemättömäks saa.
Turha alkaa lässyttä että puolustelen noita tekoja yhtään koska siitä ei ole ollenkaan kyse.

Quote (TR0LLFACE @ 17 Jan 2015 17:58)
Vetäs aika sanattomaks...

Kiinnostus lähteä keskustelemaan asiasta ton kommentin jälkeen edes väittely mielessä on aika nolla. Noh jokasella on asiaan oma mielipide ja näkemys, olemmehan kaikki erilaisia ihmisiä.

e: Lisään vielä että kirjoitukseni pointti on pettymys tähän valtioon.. vaikka noi juntit istus koko tuomionsa eli hurjat 3v, niin se ei ole mitenkään verrattavissa noiden lapsien ja lapsien omaisten kärsimyseen joka ei pakosti lopu ikinä. En koskaan ymmärrä ihmisiä jotka puolustaa raiskaajia ja hokee että hoitoa ne tarvii, onkohan sekii vapaaehtoista ? Se että noi istuis sen +10 vuotta sais ehkä heidät ymmärtämään siellä vankilassa mitä vittua ne oikeesti on tehny.. Jos ei senkää jalkee tajuu, ni sitten voijaan käydä miettimään lahtaamista, kute  asian mainitsit. Säälittävä tuomio.. Ei voi muuta sanoa. Tästä tietysti puuttuu vielä se kommentti " Pikku rikollisiahan ei saisi altistaa vankilan pahoille suur rikollille " vai miten lie se menikään.. Oon kyllä huomannu että ite välillä sanon tyhmiä ja niitä rasistisia asioita täällä mutta ei vittu teitä jotka puollustaa ihmistä joka pilaa täysin toisen ihmisisen elämän. Sitten kun saat omia lapsia ja mietit että mitä jos se ois ollu siun muksu jota noi ääliöt ois höylänny ? Oisit edelleen paapomassa niitä ? Tulevaisuuden kannalta toivon kyllä välillä että se pieni osuus ihmiskunnasta jotka ajattelee noiden paskiasten tarvitsen hoitoa olisi lisääntymiskyvyttömiä..


Auttaako se niitten istuminen uhreja? Tai estääkö tulevia rikoksia? Ei se sairas ihminen ymmärrä tekojaan. Miks se muuten ois noin tehny

Quote (Napi @ 17 Jan 2015 18:04)
http://www.mitavittua.fi/2015/01/16/ulkomaalaiset-tehtailevat-rikoksia-ahkerasti/
tossa on myös kuvallinen graafi, jonka mukaan ruotsalaiset kuuluvat ryhmään, joka tekee toiseksi vähiten rikoksia suomessa.

romanikerjäläisethän nyysii pelkästään lontoon metrosta miljardeja vuosittain.

iso ongelmana suomelle on tämä vapaa liikkuvuus
se yhdistettynä suomen veteliin linnatuomioihin ja hotellimaisiin vankilaolohiin, tämähän on unelmapaikka järjestäytyneelle rikollisuudelle, kun on oikeen tehty alennuskupongit rikollisten tuomioihin niin, ettei jää paha maku suuhun muuta kuin uhrille


mimmosiahan seksuaalisesti flipanneita noista ihmisistä kasvaa?
sairaat tartuttaa muita, ja sairaudet uusiutuu. ei ehkä lahdata, mutta jotain tommosille tulis tehdä, vaikka pallit pois.


johan ne on kasvanu semmosiks. siinäpä probleema

This post was edited by Rzi on Jan 17 2015 10:13am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 17 2015 10:14am
Kattokaapa muita maita missä on viidakon lait
Go Back To Suomi Topic List
Prev1376377378379380458Next
Add Reply New Topic New Poll