Quote (Napi @ 16 Jan 2015 21:31)
ja sen jälkeen sitä, että olisiki käsky kuulunut antaa muillakin kielellä kun suomeksi, vaihtoehtoja piisaa
-ruotsi ( onhan se virallinen kieli )
-englanti
-mikäliemongolia
nooh, enemmänkin iltapaskat kerää klikkauksia, koska sillä niiden toiminta pyörii
En voinu vastustaa ku näin ton tekstin naamakirjassa, liikaa provosointia linkin lähettäjältä

Muts silti, kamoooon... Se lausuntokii ( T : Juhani Mäki ) mikä tossa artikkelissa oli, ni voe hevo vittu

e: Taino tyylii " mitään ei tiietä, ollaa vaa tääl töissä ja kaikki asiat tutkitaa koha pullakahvilta joutaa " menolla. Ite en ymmärrä tota haloa, mut joo Iltapaska ni eihä sitä voi muutakaa olettaa.
This post was edited by TR0LLFACE on Jan 16 2015 02:12pm