d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1372373374375376458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 31 2014 04:55am
http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/45-vuotias-mies-vankilaan-raiskasi-lapsen-kymmenia-kertoja/4626208

Ei hevovittu.. Kyllä tää Suomen rikoslaki osaa olla välillä perseestä.. Tollasella tuomiolla oikee kannustetaa ihmisiä raiskaamaan, vähä ku tekee piparia mieli ni senku höyläät pikkutyttöä useempaa otteesee.

Imo tollaset sairaat ihmiset, jotka tod.näk usii rikoksensa, ei kuulu muiden kanssakäyvien joukkoon enään missään elämän vaiheessa.

Sitä ku aina mietitaa et mitä uudistuksia pitäs saaha verorahoilla aikaa ni tossa on ainekii parantamisen varaa, jos ei sähkötuolia hommaa noille hörhöille ni rakentas ees johonkii hornaperseesee jonku laitoksen mihi sit noi kusipäät työnnettäs ja ne eläis siellä montussa ajan minkä eläis ja sitte hävittäsivät sen raadon vaikka polttamalla..

e: Siis vittu toi on jo sairasta.. ainoostaa tulee mielee joku Idän kehitysmaa missä asiat on vielä enemmän päin persettä, jos isäpuoli raiskaa vaimosa tytön ni tyttö tuomitaa esiaviollisesta seksistä ruiskittavaks torilla ku täyttää 18v. Ei nää Suomen tuomiot kaukana tosta ole..

This post was edited by TR0LLFACE on Dec 31 2014 05:03am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 31 2014 05:14am
Quote (TR0LLFACE @ 31 Dec 2014 13:55)
http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/45-vuotias-mies-vankilaan-raiskasi-lapsen-kymmenia-kertoja/4626208

Ei hevovittu.. Kyllä tää Suomen rikoslaki osaa olla välillä perseestä.. Tollasella tuomiolla oikee kannustetaa ihmisiä raiskaamaan, vähä ku tekee piparia mieli ni senku höyläät pikkutyttöä useempaa otteesee.

Imo tollaset sairaat ihmiset, jotka tod.näk usii rikoksensa, ei kuulu muiden kanssakäyvien joukkoon enään missään elämän vaiheessa.

Sitä ku aina mietitaa et mitä uudistuksia pitäs saaha verorahoilla aikaa ni tossa on ainekii parantamisen varaa, jos ei sähkötuolia hommaa noille hörhöille ni rakentas ees johonkii hornaperseesee jonku laitoksen mihi sit noi kusipäät työnnettäs ja ne eläis siellä montussa ajan minkä eläis ja sitte hävittäsivät sen raadon vaikka polttamalla..

e: Siis vittu toi on jo sairasta.. ainoostaa tulee mielee joku Idän kehitysmaa missä asiat on vielä enemmän päin persettä, jos isäpuoli raiskaa vaimosa tytön ni tyttö tuomitaa esiaviollisesta seksistä ruiskittavaks torilla ku täyttää 18v. Ei nää Suomen tuomiot kaukana tosta ole..

onhan myös mormonit, jotka naittaa 10-vuotiaita tyttöjä 50-vuotiaille papoille viidensiks vaimoiks ku vanhat ovat jo täysikäsii :) ihan saman värisiäkin ovat hittolainen

puolustautuvat sanomalla "meillä on täysi oikeus harjoittaa meidän uskontoa"
valtio on voimaton + munattomat poliitikot eivät uskalla sanoa miten asiat on
jos mun uskonlahkoon kuuluis joka täysikuu jahdata 10 mormonimiestä, voisinko puolustautua "uskonharjoittamisella"?

This post was edited by Napi on Dec 31 2014 05:17am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 31 2014 06:19am
Koitin vaan sanoa että toi on käsittämätöntä ja sitte vertasin vielä asiaa joka on myös vitun sairasta mitä en vaan voi ymmärtää.. En vaan käsitä miksi noita ihmisiä, jotka pilaa muide elämän, niin pitää suojella ja vielä osittain valtion toimesta.

Samoten toi mormooni juttu on täysin sairasta paskaa, ja olisin iloinen jos niitä sais jahdata täysikuun aikaa ( siis niitä jotka tekevät lapsikauppaa, en usko että kaikki ovat sellasia.. ) vetoamalla omaan uskontoon, kuten hekiin vetoavat lapsikauppansa.

e: Ja jos huommenna esim. HS pääotsikko on " yli miljoona raiskaajaa ja lapsikauppiasta sai surmasa " ni nukkuisin seuraavat viikot hymyillen.

e2: Ja tota kommenttia en sitten kohdista ihonväriin tai uskontoon, aivan kaikki ovat yhtä sairaita paskoja jotka pilaavat muiden elämän omien tarpeidensa täyttämiseksi..

This post was edited by TR0LLFACE on Dec 31 2014 06:33am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 3 2015 05:34am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 5 2015 02:18pm
Quote (Napi @ Dec 31 2014 02:14pm)
puolustautuvat sanomalla "meillä on täysi oikeus harjoittaa meidän uskontoa"
valtio on voimaton + munattomat poliitikot eivät uskalla sanoa miten asiat on

... hmmh?
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 12 2015 05:05am
Nvm... +10% taitais tulla jos jättäisin tän tähä :D

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 12 2015 05:06am
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jan 12 2015 05:34am
Quote (TR0LLFACE @ 31 Dec 2014 15:19)
aivan kaikki ovat yhtä sairaita paskoja jotka pilaavat muiden elämän omien tarpeidensa täyttämiseksi..


Näin on aina ollut ja tulee olemaankin. Mitäs aiot asialle tehdä, hä?
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jan 12 2015 06:16am
Quote (TR0LLFACE @ 31 Dec 2014 13:55)
http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/45-vuotias-mies-vankilaan-raiskasi-lapsen-kymmenia-kertoja/4626208

Ei hevovittu.. Kyllä tää Suomen rikoslaki osaa olla välillä perseestä.. Tollasella tuomiolla oikee kannustetaa ihmisiä raiskaamaan, vähä ku tekee piparia mieli ni senku höyläät pikkutyttöä useempaa otteesee.

Imo tollaset sairaat ihmiset, jotka tod.näk usii rikoksensa, ei kuulu muiden kanssakäyvien joukkoon enään missään elämän vaiheessa.

Sitä ku aina mietitaa et mitä uudistuksia pitäs saaha verorahoilla aikaa ni tossa on ainekii parantamisen varaa, jos ei sähkötuolia hommaa noille hörhöille ni rakentas ees johonkii hornaperseesee jonku laitoksen mihi sit noi kusipäät työnnettäs ja ne eläis siellä montussa ajan minkä eläis ja sitte hävittäsivät sen raadon vaikka polttamalla..

e: Siis vittu toi on jo sairasta.. ainoostaa tulee mielee joku Idän kehitysmaa missä asiat on vielä enemmän päin persettä, jos isäpuoli raiskaa vaimosa tytön ni tyttö tuomitaa esiaviollisesta seksistä ruiskittavaks torilla ku täyttää 18v. Ei nää Suomen tuomiot kaukana tosta ole..


Imo pitäis laittaa pölkylle kaikkien isokyrpästen neekerien pantavaks ja muitten hakattavaks siks ajaks et just ja just selviää hengissä vankilaan, kertoo nimi kaikille ja antaa sen olla vapaata riistaa ilman ihmisoikeuksia siel vankilassa sen aikaa ku selviää hengissä.

This post was edited by Antichrist- on Jan 12 2015 06:17am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 12 2015 08:29am
Quote (TR0LLFACE @ 31 Dec 2014 14:19)
Koitin vaan sanoa että toi on käsittämätöntä ja sitte vertasin vielä asiaa joka on myös vitun sairasta mitä en vaan voi ymmärtää.. En vaan käsitä miksi noita ihmisiä, jotka pilaa muide elämän, niin pitää suojella ja vielä osittain valtion toimesta.

Samoten toi mormooni juttu on täysin sairasta paskaa, ja olisin iloinen jos niitä sais jahdata täysikuun aikaa ( siis niitä jotka tekevät lapsikauppaa, en usko että kaikki ovat sellasia.. ) vetoamalla omaan uskontoon, kuten hekiin vetoavat lapsikauppansa.

e: Ja jos huommenna esim. HS pääotsikko on " yli miljoona raiskaajaa ja lapsikauppiasta sai surmasa " ni nukkuisin seuraavat viikot hymyillen.

e2: Ja tota kommenttia en sitten kohdista ihonväriin tai uskontoon, aivan kaikki ovat yhtä sairaita paskoja jotka pilaavat muiden elämän omien tarpeidensa täyttämiseksi..


Ymmärtäähän sen koska ihmiset on ihmisiä, erilaisia ja "sairaita"
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 16 2015 07:56am
otto älä yritä sitä lion kingiä, se on mun
Go Back To Suomi Topic List
Prev1372373374375376458Next
Add Reply New Topic New Poll