☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Topic Per Diablo 2
Prev
1
371
372
373
374
375
419
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 66104
Replies: 4184
Track Topic
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#3721
Jan 2 2011 03:07pm
Quote (nakkipipo @ Jan 2 2011 12:31am)
ei lähellekkää oo kohillaa :DD helposti -70%
ei se ny ihan noinkaan oo...
theprinceofsmooth
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold
:
2,909.90
#3722
Jan 2 2011 05:26pm
mua enchattii ni mä vaa ykkösel ampui jouskaril bishiboshii ja hephastoo ja kaikki ampusin oli hauskaa 8) ja mä sain leveleit ja tuntu et tuunki prox
Joonas
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold
:
2.29
#3723
Jan 3 2011 12:51am
Quote (A2K @ 31 Dec 2010 00:58)
tuules ainaki kinostaa.
itselläni on taas charru valmisteilla. vois vähä pelata pitkästä aikaa.
Mikä char?^
kerpele
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold
:
545.00
#3724
Jan 5 2011 12:50pm
Laddun eka hyvä droppi
sccl
Artus
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold
:
1,964.66
#3725
Jan 5 2011 12:58pm
paljos noil upg kamoil o arvoo @ nl
mul olis aika moine läjä vipereita zakoja mageja bloodeja frosteja ym.
kerpele
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold
:
545.00
#3726
Jan 5 2011 01:09pm
Quote (MikkoU @ Jan 5 2011 08:58pm)
paljos noil upg kamoil o arvoo @ nl
mul olis aika moine läjä vipereita zakoja mageja bloodeja frosteja ym.
about 1fg per item. Perfect zakat ny eriksee.
This post was edited by kerpele on Jan 5 2011 01:09pm
Artus
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold
:
1,964.66
#3727
Jan 5 2011 01:11pm
Quote (kerpele @ 5 Jan 2011 21:09)
about 1fg per item. Perfect zakat ny eriksee.
nl?
kerpele
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold
:
545.00
#3728
Jan 5 2011 01:12pm
Quote (MikkoU @ Jan 5 2011 09:11pm)
:rolleyes: nl?
Justa oli lr :F?
sevlo
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold
:
0.00
#3729
Jan 5 2011 01:31pm
Quote (MikkoU @ 5 Jan 2011 21:11)
:rolleyes: nl?
~10-20 each, perf upg Hots jne kalliimpia niiku Kerpele sanoki
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#3730
Jan 5 2011 05:30pm
ding 97 vähän aikaa sitte.
saat tulla otto koht taas pelaan, bnet toimii yllättävän hyvin.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
371
372
373
374
375
419
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact