Quote (jsp_robe @ Dec 28 2010 03:58am)
Uusissa torois pienempi % cast firestorm
ohhoh enpäs ole ennen huomannut moista :DD
silmät on niin ristissä lvl servisen kanss ^^
btw jos joku need GOOD LS pm me

ja tarvittaessa saan vouchaa (luulisin) jos et ite luota muhun.