d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev1369370371372373419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 26 2010 03:38pm
Quote (theprinceofsmooth @ 26 Dec 2010 21:30)
:angry:

OPETTELE PELAA


SLERB... eiku... hmm.. TURPA KII SOFTI!!!! :fume:
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Dec 27 2010 07:19pm
mikäs tää torch tsydeemi ny on, onks uusil ja vanhoil torcheil sit jotenki eroo vai mitä häh?
oon ihan kujal ku en oo tätäkää pelii pelannu monee kuukautee :D
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 27 2010 07:58pm
Quote (Paroni @ Dec 28 2010 01:19am)
mikäs tää torch tsydeemi ny on, onks uusil ja vanhoil torcheil sit jotenki eroo vai mitä häh?
oon ihan kujal ku en oo tätäkää pelii pelannu monee kuukautee :D


Uusissa torois pienempi % cast firestorm
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Dec 27 2010 08:01pm
Quote (jsp_robe @ 28 Dec 2010 03:58)
Uusissa torois pienempi % cast firestorm


kappas, niimpä näkyy, muuttunu 25% -> 5%
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Dec 30 2010 02:36pm
myykee steelclash mulle :(
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Dec 30 2010 02:37pm
vittu tota failed gamejen määrää, en pelaa
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Dec 30 2010 02:38pm
Quote (Rocko @ Dec 30 2010 11:37pm)
vittu tota failed gamejen määrää, en pelaa


Paskaahan se on, en myoskaan pelaa, koska kinostaa B)
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 30 2010 02:54pm
Quote (Otho- @ 30 Dec 2010 22:38)
Paskaahan se on, en myoskaan pelaa, koska kinostaa B)


Kinostaako
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 30 2010 04:58pm
Quote (CeePee @ 30 Dec 2010 23:54)
Kinostaako


tuules ainaki kinostaa. B) itselläni on taas charru valmisteilla. vois vähä pelata pitkästä aikaa.
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 31 2010 04:18am
Quote (jsp_robe @ Dec 28 2010 03:58am)
Uusissa torois pienempi % cast firestorm


ohhoh enpäs ole ennen huomannut moista :DD

silmät on niin ristissä lvl servisen kanss ^^

btw jos joku need GOOD LS pm me :) ja tarvittaessa saan vouchaa (luulisin) jos et ite luota muhun.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1369370371372373419Next
Add Reply New Topic New Poll