Quote (Pavise @ 25 Nov 2012 02:12)
Ihan pirun hienoja noi uudet mapit :D itte pelaillu viel tota chernarusta vaan
Onhan nuo ihan mukavia. Namalsk jos tykkää PvP, Taviana on autoilijan paratiisi. Lingor ei itseäni napannu, ja Pantheraa en ole vielä koittanu.
Kyllä tuo aito ja alkuperäinen Chernarus kuitenkin vie voiton omasta mielestäni. Siinä on sitä tunnelmaa, ja kartta muutenkin 10/10