d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev13637383940210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 23 2011 02:56am
Quote (Speedparts @ 22 May 2011 23:33)
onhan se sillon jos saa uudet osat laittaa suoraan paikalleen mut jos vaan tykkää rassata ni meneehän ne vanhatki osat paikalleen


LEIKI SÄ SE VITU FILLARIS KANS VAA...
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 23 2011 04:56am
Tänää pitää ettiä piuhoille kiskoja. Et saa siistin hohdotuksen. Kun kerran on osa pinnas.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 23 2011 06:18am
Quote (A2K @ 23 May 2011 13:56)
Tänää pitää ettiä piuhoille kiskoja. Et saa siistin hohdotuksen. Kun kerran on osa pinnas.


Muista pitää vapaataki välillä ^^ Mut hyvä et edistyy :hail:

Ps. Mitä meinaa hohdotus xD
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 23 2011 06:34am
Öööö... Johdotus oli mieles mut en näköjää osaa kirjottaa. Vapaata o pidetty.tarpeeks ku oli joulu ja ku oli sairaana. Ny pitää tehä lu o draivi pääl.
Banned
Posts: 4,094
Joined: Sep 25 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 23 2011 06:39am
Quote (A2K @ May 23 2011 03:34pm)
Öööö... Johdotus oli mieles mut en näköjää osaa kirjottaa. Vapaata o pidetty.tarpeeks ku oli joulu ja ku oli sairaana. Ny pitää tehä lu o draivi pääl.


maksa scammis pois homo
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 23 2011 06:40am
Quote (A2K @ 23 May 2011 15:34)
Öööö... Johdotus oli mieles mut en näköjää  osaa kirjottaa. Vapaata o pidetty.tarpeeks ku oli joulu ja ku oli sairaana. Ny pitää tehä lu o draivi pääl.


Nii joo x.x Oisha toi pitäny tajuu, h ja j vierekkäi xS Jtnk vähä väsyny vissii.

On kyl totta takoa pitää ku pitää takoa joskus vaa tuo rahapolitiikka sotkemas asiota liikaa ^^
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 23 2011 07:27am
Jep. Just sain vaa puolet haluamastani tavarasta ku o ni köyhä. Loput pitää hakea loppu viikosta. :D
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 23 2011 09:07am
Quote (A2K @ 12 May 2011 22:11)
kakstahti o paras 25-250cc.. sen jälkeen ei kakstahilla oikeasti oo enään arpaa. ihan samallailla kun ahto koneet hakkaa vaparit. siel vaan tulee rajat vastaan kakstahilla ja vapareilla. kun taas nelitahtikoneis ja varsinkin ahdetuissa ei tule vielä pitkään aikaan.


tietenkään henkilökohtasista mielipiteistä ei voi kiistellä.


Sivuvaunucrossia varten tehään 700cc kakstahtisii, aika äkäsii vempeleitä B)
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
May 23 2011 09:46am
Quote (ambid @ Apr 28 2011 03:10pm)
Ilmeni mielenkiintoinen vika autossa. Yritin tuulilasia vähän pyyhkäistä ja vasemman puoleinen pyyhkijä hyppäsi ilmeisesti joidenkin jenkojen yli(tai moottori pääsi liikkumaan?) ja ei liiku enään yhtä pitkälle kuin ennen. Koska pyyhkijä aloittaa nyt liikkeensä alempaa? ja ei liiku yhtä pitkällä kuin ennen, se ottaa välissä kiinni oikean puoleiseen pyyhkijään kun niiden liikeradat kohtaavat.

Prkl, pitää varmaan toikin repiä auki ja kattoa mitä vittua sille kävi.



No niin, vihdoin jaksoin tonkin kattoa kun alko perkele satamaan reippaammin.

Oli se työntötanko joka liikuttaa pyyhkijöitä murtunut toisen pyyhkijän juuresta. Audi centteristä kokonaan uusi runkoasetelma 80e ja taas toimii.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 23 2011 09:52am
Quote (Wondrous @ 23 May 2011 18:07)
Sivuvaunucrossia varten tehään 700cc kakstahtisii, aika äkäsii vempeleitä B)


No joo.. Ohan noit. Mut veiklaan siltk etjoku 700 nelitahi 1pyttyne vois nuijia noit. En tiiä jos se kakstahtisuus o sääntökirjas.
Go Back To Suomi Topic List
Prev13637383940210Next
Add Reply New Topic New Poll