Quote (Fizz @ 2 Dec 2009 16:01)
ei noil kyl omaisuuksii tienais mut jos toi perf pr ois fr ni
:DROOL: :DROOL: :DROOL: :DROOL: :DROOL: :DROOL: :DROOL: :DROOL: :DROOL:

btw ooks kenties sairas?

mistä lähtien sulta tullu asiallisia postauksia
OLEN KAI UNESSA HERÄTTÄKÄÄ MINUT!!
