d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev1368369370371372419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Dec 26 2010 08:53am


Näin pääs käymää äske.. Saa ny nähä otanko sen 99 vai en, kylhä siinä aikaa taas menis hyvi :D

Nyt alkuunsa ainaki muita chars vois mättää vaihteeks :3
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 26 2010 09:13am
Quote (Joonas @ 26 Dec 2010 17:53)
http://oi53.tinypic.com/9fpnpy.jpg

Näin pääs käymää äske.. Saa ny nähä otanko sen 99 vai en, kylhä siinä aikaa taas menis hyvi :D

Nyt alkuunsa ainaki muita chars vois mättää vaihteeks :3


ofc hinkkaat sen 99.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 26 2010 09:51am
Quote (A2K @ 26 Dec 2010 17:13)
ofc hinkkaat sen 99.


rupeeppas itekki hinkkaamaa :angry:
Member
Posts: 6,427
Joined: May 19 2009
Gold: 5,280.00
Dec 26 2010 09:56am
Quote (Joonas @ Dec 26 2010 05:53pm)
http://oi53.tinypic.com/9fpnpy.jpg

Näin pääs käymää äske.. Saa ny nähä otanko sen 99 vai en, kylhä siinä aikaa taas menis hyvi :D

Nyt alkuunsa ainaki muita chars vois mättää vaihteeks :3


softi....
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 26 2010 10:51am
Quote (theprinceofsmooth @ 26 Dec 2010 18:51)
rupeeppas itekki hinkkaamaa :angry:


ens laddus. :angry:
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 26 2010 10:56am
Quote (A2K @ 26 Dec 2010 18:51)
ens laddus. :angry:


ELI JOSSAI D3:ssa? :angry:
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 26 2010 10:57am
Quote (theprinceofsmooth @ 26 Dec 2010 19:56)
ELI JOSSAI D3:ssa? :angry:


EI! :angry: vaan ens laddus. :angry:
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 26 2010 10:58am
Quote (A2K @ 26 Dec 2010 18:57)
EI! :angry: vaan ens laddus. :angry:


:fume: :angry: :mad: :angry: FIDDU
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 26 2010 11:00am
Quote (theprinceofsmooth @ 26 Dec 2010 19:58)
:fume: :angry: :mad: :angry: FIDDU


:fume: ENS LADDUS!!!



paitsi jos rushaat mulle ukon. ( :rofl: )

This post was edited by A2K on Dec 26 2010 11:00am
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 26 2010 12:30pm
Quote (A2K @ 26 Dec 2010 19:00)
:fume: ENS LADDUS!!!



paitsi jos rushaat mulle ukon. ( :rofl: )


:angry:

OPETTELE PELAA
Go Back To Suomi Topic List
Prev1368369370371372419Next
Add Reply New Topic New Poll