d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1365366367368369458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 23 2014 12:43am
Quote (Soppamies @ 23 Aug 2014 05:06)
Rasismia ^^ vitun neekerit b)


Reported.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Aug 23 2014 08:54am
en ole rasisti mutta eihän ihminen nyt tumma voi olla...

This post was edited by sipuli on Aug 23 2014 08:54am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 23 2014 07:11pm
Quote (Soppamies @ Aug 22 2014 02:37pm)
Tai et neekeri ylipäätää tekee töitä ?7

okei. kysyn iha läpällä että minkä maan kansalaiset on Suomessa iha tilastoittain parhaiten työllistyneitä (huom. ei esim. opiskelijoita jne.) :D
haluutko sanoa sen meiän kaikkien tieten ja kertoa, että miltä mantereelta ne on?

This post was edited by Gastly on Aug 23 2014 07:15pm
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 23 2014 07:33pm
Neekerit perkele ja Afrikasta saatana !

This post was edited by Soppamies on Aug 23 2014 07:38pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 24 2014 05:25am
:lol:
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 24 2014 06:22am
Joko trollikortti on vedetty esiin?
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 24 2014 09:59am
Quote (Rocko @ 24 Aug 2014 15:22)
Joko trollikortti on vedetty esiin?


No jos nyt miettii ni Akun lisäks tällä peli foorumilla ( :lol: ) on 2-3 muuta henkilöä joiden kanssa en voi keskustella / väitellä vakavasti aiheista maahanmuuttajat ja seksuaalinenhyväksikäyttö ( raiskaus ), ilman että sarkasmi ja huumori astuvat esiin :D

e: mutta ihmiset ovat erinlaisia ja jokaisella on se oma mielipide asiasta :D

e2: esim. itse en hyväksy seksuaalistahyväksikäyttöä ( raiskaus ), kuntaas eräiden henkilöiden mielestä se on suovaitsevaa olla rankaisematta asiasta ja antaa mahdollisuus uusia rikos, tai ainenkiin siltä se vaikuttaa välillä..

e3: Yllä mainittuun asiaan on odotettavissa Aqun kommentti että pien tapa rikollisia ei saa altistaa suur rikollisille ^^ Raiskaushan on pien rikos :lol: Ja ensikertalaista ei saa laittaa linnaa ettei sen mieli järky enempää... Ei vittu :thumbsup:

e4: Toi siis tuli vaan joistain vanhoista kesusteluista mieleen, esimerkkinä miksi en voi Akun kanssa väitellä / keskustella asiasta vakavasti.. :D

This post was edited by Soppamies on Aug 24 2014 10:26am
Member
Posts: 283
Joined: Sep 15 2011
Gold: 0.01
Aug 24 2014 11:18am
mulle ainakin on muodostunu sellanen käsitys, että näiden muutaman henkilön kanssa voi hyvinki keskustella kunhan ei taannu pelleilytasolle.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 24 2014 11:34am
Quote (Olod @ 24 Aug 2014 20:18)
mulle ainakin on muodostunu sellanen käsitys, että näiden muutaman henkilön kanssa voi hyvinki keskustella kunhan ei taannu pelleilytasolle.


Joo, voihan niiden kanssa keskustella, kunnes näsäviisaus astuu esiin. Posti #3663 on hyvä esimerkki. En itse sen parempi esikuva oo mutta aina se menee tälläseks :) kaksi täysin erinlaista ihmistä ei vaan nää asiaa mitenkään samalla tavalla joten se aina menee vinoiluks. Toi Akun " manner " on hyvä esimerkki asiasta, koitti jos vaikka esittäisin itteni tyhmäks täällä :)

e: siis asiallinen kaveri Aku on mutta tämä maailman näkemys on täysin eri ^^

This post was edited by Soppamies on Aug 24 2014 11:36am
Member
Posts: 283
Joined: Sep 15 2011
Gold: 0.01
Aug 24 2014 11:50am
Quote (Soppamies @ Aug 24 2014 08:34pm)
Joo, voihan niiden kanssa keskustella, kunnes näsäviisaus astuu esiin. Posti #3663 on hyvä esimerkki. En itse sen parempi esikuva oo mutta aina se menee tälläseks :) kaksi täysin erinlaista ihmistä ei vaan nää asiaa mitenkään samalla tavalla joten se aina menee vinoiluks. Toi Akun " manner " on hyvä esimerkki asiasta, koitti jos vaikka esittäisin itteni tyhmäks täällä :)

e: siis asiallinen kaveri Aku on mutta tämä maailman näkemys on täysin eri ^^


tuon postin kysymyshän on täysin ratkaistavissa ilman mielipide-erojen aiheuttamaa kitkaa. Kysymyksenasettelu oli ehkä provosoiva mut jos ei provosoidu vaan vastaa asialinjalla niin pääsee eteenpäin. Ehkä toinenki lakkaa provosoimasta.

This post was edited by Olod on Aug 24 2014 11:51am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1365366367368369458Next
Add Reply New Topic New Poll