Quote (Olod @ 22 Aug 2014 20:42)
ei siinä ole kyse muusta kuin rasismista. Muistellaanpas 30-lukua, jolloin muuan valtiossa kaikkien näiden ongelmien takana pidettiin juutalaisia. Surullisestihan se loppui, mutta onneksi nykypäivänä ihminen on kokemuksen verran viisaampi.
+1
ei olla vieläkään päästy niistä eroon
Quote (Soppamies @ 22 Aug 2014 20:57)
Itsehän en pidä yhdyskuntapalvelua varsinaisesti työn tekona ja monta kertaa pitää sanoo että en oo rasisti

lyhyesti oma mielipide on se että apu pitää viedä sinne missä sitä tarvitaan ( humanitaarinenapu, VAPAAEHTOINEN ) eikä tuoda sitä ongelmaa tänne minkä takia muut joutuu siintä kärsimään. Jos jossain maassa on sota ja korruptio ongelmana ja nähää nälkää niin sinne maahan pitäs keskittää se apu eikä tuoda niitä maan kansalaisia tänne.. En vain käsitä tätä yhteiskuntaa et miks ne kusee omille nilkoilleen..
Mutta asiasta on turha lähtee väittelee koska näkemys on niin erinlaine, vähä ku menis muslimeille selittää jumalasta..
e: ja tunnehan on tässä vaiheessa varmaan molemmin puoleinen ^^
joka vitun kerta. suoraan rusinoille.
huutonaurua
This post was edited by Napi on Aug 22 2014 06:43pm