d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1364365366367368458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 22 2014 05:41am
vittu sä oot kujalla :D
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2014 06:06am
Quote (Gastly @ 22 Aug 2014 14:41)
vittu sä oot kujalla :D


Älä muuta virka, Napilla on kyllä ihan ihme jutut.. -_-

Tais helteet sekottaa häne pääkopa ihan lopullisesti :o

This post was edited by Soppamies on Aug 22 2014 06:06am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 22 2014 09:01am
Mua aina naurattaa nää jooka kitisee kun maahanmuuttaja ei tee töitä.
Jos se tekee töitä, se vie teidän työpaikan, mikä ei oo hyvä.
Jos se tekee töitä eikä vie työpaikkaa, vaan perustaa vaikka oman firman, se vie työntekijät.
Js se tuo omat työntekijät mukanaan, se vie bisneksen joltain.
Jos se on ihan uus bisnes, se on liian outoa suomeen. + se vie teidän naiset.
Jos se toi naisen mukanaan, sen lapset imee kelasta tuet, jos ei sitä ni jotain muuta. Ja vaikka se ois rikas työnantaja joka viel antaa hyväntekeväisyyteen ja sillä ei lapsia ja on jopa homo, se vie teidän miehet ja käännyttää työntekijät


Yritä siinä nyt sitten tulla maahan ja alkaa oleen kuin muutkin.
Member
Posts: 283
Joined: Sep 15 2011
Gold: 0.01
Aug 22 2014 11:42am
Quote (A2K @ Aug 22 2014 06:01pm)
Mua aina naurattaa nää jooka kitisee kun maahanmuuttaja ei tee töitä.
Jos se tekee töitä, se vie teidän työpaikan, mikä ei oo hyvä.
Jos se tekee töitä eikä vie työpaikkaa, vaan perustaa vaikka oman firman, se vie työntekijät.
Js se tuo omat työntekijät mukanaan, se vie bisneksen joltain.
Jos se on ihan uus bisnes, se on liian outoa suomeen. + se vie teidän naiset.
Jos se toi naisen mukanaan, sen lapset imee kelasta tuet, jos ei sitä ni jotain muuta. Ja vaikka se ois rikas työnantaja joka viel antaa hyväntekeväisyyteen ja sillä ei lapsia ja on jopa homo, se vie teidän miehet ja käännyttää työntekijät


Yritä siinä nyt sitten tulla maahan ja alkaa oleen kuin muutkin.


ei siinä ole kyse muusta kuin rasismista. Muistellaanpas 30-lukua, jolloin muuan valtiossa kaikkien näiden ongelmien takana pidettiin juutalaisia. Surullisestihan se loppui, mutta onneksi nykypäivänä ihminen on kokemuksen verran viisaampi.

This post was edited by Olod on Aug 22 2014 11:42am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2014 11:57am
Itsehän en pidä yhdyskuntapalvelua varsinaisesti työn tekona ja monta kertaa pitää sanoo että en oo rasisti :( lyhyesti oma mielipide on se että apu pitää viedä sinne missä sitä tarvitaan ( humanitaarinenapu, VAPAAEHTOINEN ) eikä tuoda sitä ongelmaa tänne minkä takia muut joutuu siintä kärsimään. Jos jossain maassa on sota ja korruptio ongelmana ja nähää nälkää niin sinne maahan pitäs keskittää se apu eikä tuoda niitä maan kansalaisia tänne.. En vain käsitä tätä yhteiskuntaa et miks ne kusee omille nilkoilleen.. Mutta asiasta on turha lähtee väittelee koska näkemys on niin erinlaine, vähä ku menis muslimeille selittää jumalasta..

e: ja tunnehan on tässä vaiheessa varmaan molemmin puoleinen ^^

This post was edited by Soppamies on Aug 22 2014 11:58am
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Aug 22 2014 03:14pm
Quote (Soppamies @ 22 Aug 2014 20:57)
Itsehän en pidä yhdyskuntapalvelua varsinaisesti työn tekona ja monta kertaa pitää sanoo että en oo rasisti :( lyhyesti oma mielipide on se että apu pitää viedä sinne missä sitä tarvitaan ( humanitaarinenapu, VAPAAEHTOINEN ) eikä tuoda sitä ongelmaa tänne minkä takia muut joutuu siintä kärsimään. Jos jossain maassa on sota ja korruptio ongelmana ja nähää nälkää niin sinne maahan pitäs keskittää se apu eikä tuoda niitä maan kansalaisia tänne.. En vain käsitä tätä yhteiskuntaa et miks ne kusee omille nilkoilleen.. Mutta asiasta on turha lähtee väittelee koska näkemys on niin erinlaine, vähä ku menis muslimeille selittää jumalasta..

e: ja tunnehan on tässä vaiheessa varmaan molemmin puoleinen ^^


käytät tummaihosista voimakkaan loukkaavaa sanaa, jossa kaikuu orjuuden äänet, ihan muina miehinä, vitsailet jollain afrikkalaisille tarkoitetuilla polttouuneilla ja muutenkin puhut ulkomaalaisista kuin alempana väkenä... mitä sitten olet? sivistyneistöä? :thumbsup:

jotkut pakenee kidutusta ja vainoa kulttuurillisten epäkohtien vuoks, mitäs niille ehdotat? Antaa karaistua? :D

älä vaan opeta lapsilles tämmöistä. Tulevat kiusaamaan maahanmuuttajialapsia kouluissa muuten.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2014 05:40pm
Juuh... :D

This post was edited by Soppamies on Aug 22 2014 06:02pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 22 2014 06:42pm
Quote (Olod @ 22 Aug 2014 20:42)
ei siinä ole kyse muusta kuin rasismista. Muistellaanpas 30-lukua, jolloin muuan valtiossa kaikkien näiden ongelmien takana pidettiin juutalaisia. Surullisestihan se loppui, mutta onneksi nykypäivänä ihminen on kokemuksen verran viisaampi.

+1
ei olla vieläkään päästy niistä eroon


Quote (Soppamies @ 22 Aug 2014 20:57)
Itsehän en pidä yhdyskuntapalvelua varsinaisesti työn tekona ja monta kertaa pitää sanoo että en oo rasisti :( lyhyesti oma mielipide on se että apu pitää viedä sinne missä sitä tarvitaan ( humanitaarinenapu, VAPAAEHTOINEN ) eikä tuoda sitä ongelmaa tänne minkä takia muut joutuu siintä kärsimään. Jos jossain maassa on sota ja korruptio ongelmana ja nähää nälkää niin sinne maahan pitäs keskittää se apu eikä tuoda niitä maan kansalaisia tänne.. En vain käsitä tätä yhteiskuntaa et miks ne kusee omille nilkoilleen.. Mutta asiasta on turha lähtee väittelee koska näkemys on niin erinlaine, vähä ku menis muslimeille selittää jumalasta..

e: ja tunnehan on tässä vaiheessa varmaan molemmin puoleinen ^^

joka vitun kerta. suoraan rusinoille.
huutonaurua

This post was edited by Napi on Aug 22 2014 06:43pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 22 2014 06:46pm
olen 12 ja mitä tämä on :D
luettuani soppamiehen kirjotukset

This post was edited by Napi on Aug 22 2014 06:46pm
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2014 08:06pm
Quote (Napi @ 23 Aug 2014 03:46)
olen 12 ja mitä tämä on :D
luettuani soppamiehen kirjotukset


Rasismia ^^ vitun neekerit b)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1364365366367368458Next
Add Reply New Topic New Poll