Quote (hartwall @ 15 Oct 2010 05:24)
http://classic.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/animations/bestiary/act3/willowisp.gif
tämä tässä on ikkuna
Will-owi eikä windowi ;<
Quote (rumpali @ 15 Oct 2010 23:05)
kui hyvin sä sen tiiät ku pelasin iha yksin priva pelis.
kukaan ei sitä nähyt.
Tiedän kaiken