d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev1363364365366367419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,827
Joined: Oct 15 2010
Gold: 15.50
Warn: 70%
Oct 15 2010 02:04pm
Quote (satansminion @ Jan 14 2010 01:31pm)
DESCRIPTIONII ~~


8Dddd suora vastaus
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 15 2010 02:05pm
Quote (CeePee @ Oct 15 2010 02:37am)
True story: Tulit tp:stä sisään ja convisoulit tappo, porukat roflas sulle ja ragequittasit !


kui hyvin sä sen tiiät ku pelasin iha yksin priva pelis.

kukaan ei sitä nähyt.

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 15 2010 02:31pm
Quote (hartwall @ 15 Oct 2010 05:24)
http://classic.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/animations/bestiary/act3/willowisp.gif

tämä tässä on ikkuna


Will-owi eikä windowi ;<

Quote (rumpali @ 15 Oct 2010 23:05)
kui hyvin sä sen tiiät ku pelasin iha yksin priva pelis.

kukaan ei sitä nähyt.


Tiedän kaiken
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 15 2010 02:33pm
Quote (CeePee @ Oct 15 2010 11:31pm)
Tiedän kaiken


onnee
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 15 2010 04:42pm
Quote (CeePee @ 15 Oct 2010 22:31)
Will-owi eikä windowi ;<



Tiedän kaiken


ikkunoit ne meille oli ku singleä pelattii
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 15 2010 05:40pm
Quote (hartwall @ 16 Oct 2010 01:42)
ikkunoit ne meille oli ku singleä pelattii


Jotai insideläppää
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 15 2010 05:58pm
Quote (CeePee @ 16 Oct 2010 01:40)
Jotai insideläppää


ikkunoilta näyttivät ja jokaisest suunnast tulivat. sattu ku ikkunoihi teles @ act 3
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Oct 15 2010 06:00pm
Quote (hartwall @ 16 Oct 2010 02:58)
ikkunoilta näyttivät ja jokaisest suunnast tulivat. sattu ku ikkunoihi teles @ act 3


Eth Windowsmaker xDDDD
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 15 2010 06:12pm
Quote (Give @ 16 Oct 2010 03:00)
Eth Windowsmaker xDDDD


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=48755887&f=100

Dat right thear ^^
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Oct 16 2010 06:19am
Quote (CeePee @ 16 Oct 2010 00:12)


wat
Go Back To Suomi Topic List
Prev1363364365366367419Next
Add Reply New Topic New Poll