d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev1362363364365366419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 14 2010 03:16pm
Quote (rumpali @ 15 Oct 2010 00:14)
medo rush jo :)


HÖ....EN SAANU PWNTTUA SOFTEJA 8(
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 14 2010 03:21pm
Quote (KUF @ Oct 15 2010 12:16am)
HÖ....EN SAANU PWNTTUA SOFTEJA 8(


jani olet huono ihminen :(
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 14 2010 03:37pm
Quote (rumpali @ 15 Oct 2010 00:21)
jani olet huono ihminen :(


OLEN IHANA <3
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 14 2010 04:11pm
Quote (rumpali @ 14 Oct 2010 23:49)
paska peli ku ei toimi :DDDDD

kunno lagin iski ja tuli et diablo 2 ei vastaa..

peli jääty.. suljin nii nopee ku pystyin.. loggaan inee ni runkkari kaapu päällä..

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

rofl.


perus
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 14 2010 05:37pm
Quote (rumpali @ 14 Oct 2010 23:49)
paska peli ku ei toimi :DDDDD

kunno lagin iski ja tuli et diablo 2 ei vastaa..

peli jääty.. suljin nii nopee ku pystyin.. loggaan inee ni runkkari kaapu päällä..

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

rofl.


True story: Tulit tp:stä sisään ja convisoulit tappo, porukat roflas sulle ja ragequittasit !
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Oct 14 2010 07:42pm
Quote (rumpali @ Oct 15 2010 12:21am)
jani olet huono ihminen :(


AHEHEHEHE SOFTI KUOLI REPES 8-DDDDDDDD
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 14 2010 08:14pm
Quote (CeePee @ 15 Oct 2010 01:37)
True story: Tulit tp:stä sisään ja convisoulit tappo, porukat roflas sulle ja ragequittasit !


ikkunat on ystäviä
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 14 2010 08:20pm
Quote (hartwall @ 15 Oct 2010 05:14)
ikkunat on ystäviä


Ikkunat, missä, ketkä? TAASKO NE VAKOILEE MUA?!
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 14 2010 08:24pm
Quote (CeePee @ 15 Oct 2010 04:20)
Ikkunat, missä, ketkä? TAASKO NE VAKOILEE MUA?!




tämä tässä on ikkuna
Member
Posts: 4,799
Joined: Jul 17 2006
Gold: 2,097.66
Oct 14 2010 08:39pm
Quote (hartwall @ 15 Oct 2010 05:24)
http://classic.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/animations/bestiary/act3/willowisp.gif

tämä tässä on ikkuna


lentävä pillu
Go Back To Suomi Topic List
Prev1362363364365366419Next
Add Reply New Topic New Poll