Quote (rumpali @ 14 Oct 2010 23:49)
paska peli ku ei toimi :DDDDD
kunno lagin iski ja tuli et diablo 2 ei vastaa..
peli jääty.. suljin nii nopee ku pystyin.. loggaan inee ni runkkari kaapu päällä..
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
rofl.
True story: Tulit tp:stä sisään ja convisoulit tappo, porukat roflas sulle ja ragequittasit !