Quote (hartwall @ 21 Aug 2014 17:55)
suomi on itseasias ihanteellisimpia maita tuulivoimalle.
Jahas. No oon saanu väärän käsityksen. <- ei sarkasmia.
Minkähän takia sitä siten on niin vähän? Kannattamattomuus? Voitot liian pieniä jykä käteisen kavereille?
Meinaan, et joku syy siihen tietty on. Oisko sitten liian pienet voitot.
Muistan kun jossain lehessä oli joku puunhalaaja kertomassa, kuinka tuulivoimalat tappaa satoja lintuja vuodessa.
Joo, niitä kuole lentäessään ropelliin aika paljon. Mut se oli niin hauska kun tuulivoima oli sitä luontoo säästävää ja tämä keuhkos naama punasena kuinka tirpat tekee kamikaze-iskuja niihin lapoihin.
Hauska dokkari oli.
Eniveis, hyvä kai sitä jotain ois tehtävä. Mut isojen pitäs näyttää mallia edellä, kun meidän pienten mallia ei kukaan oo kattomas.