Quote (SPUG @ 13 Oct 2011 23:11)
ois jepa vetää joskus suomi climbbi

jos vaa ois 5 kellä on hyvät kamat

nyt vissii vaa napi ja cha ja mikkou kel on ees iha hyvät

eihä mul enää mitää hyvää ole, ellei joku 120ee mq charm sit ole hyvä 8D
mul oli aikoinaa joku 160ee mq charm ja 50 int robet mut myin ne ja ostin jotain kivaa DF ja tuhlasin vähä d2 kunnes acot meni siel lukkoo löäderin takii 8D